Jump to content

olkatappi olkaan pallonivelkeulaiseen tarkoitettu jarrulevy?


vesav

Recommended Posts

Haulla kovasti yritin katsella onko aikaisempaa keskustelua ja jotain asiantiimoilta löysinkin mutta ei oikeen auennut kyseinen operaatio...

 

eli jos joku viisas voisi vääntää rautalangasta miten operaatio toteutetaan... minkä kokoista holkkia ja mitä laakereita tarvitsee tehdä/hankkia jotta saa olkatappiolkaan tuon uudemman jarrulevyn?

 

kiitos!

 

Vesa

Link to comment

Tai sitten sorvaat/sorvautat levyn laakeripesät ja haet laakerikaupasta sopivat laakerit, holkkeja ei silloin tarvita. Ne satulan kiinnikkeet joutuu myös teettämään/tekemään. Näillä droppiolkien hinnoilla kaupan ratkaisu varmaankin tulee halvemmaksi jos ei itse pysty tarvittavia koneistuksia tekemään.

 

Aki

 

Joko käytät rumpujarrullisen laakereita ja sorvaat holkin levyn ja laakerin väliin, tai sitten käytät levyjarrullisen laakereita ja sorvaat holkin olan ja laakerin väliin.
Link to comment
itselläni ideana tässä oli välttyä nimenomaan olan vaihdolta koska kupla omaa jo droppiolat eikä napostelisi ruveta vaihtamaan niitä levyjarrumallisiin...

 

Mulla olis ylimääräisenä täysin käyttämättömät CB:n olkatappi/levyjarru -droppiolat. Voin vaihtaa ne päikseen sun olkatappi/rumpujarru -droppiolkiin, jos haluat. Ne sopis paremmin mun suunnitelmiin...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...