Jump to content

pallokeulan jarrujen ilmaus


hyeena

Recommended Posts

Yritin kaivella, mutta näyttäis vain kuplaohjeita löytyvän. Varhaispallis -71:ssä on edessä levyt ja näyttäisi nopeasti katsottuna olevan vain yksi ilmausruuvi per jarru.

 

Varmaankin tosiaan takaoikea, takavasen, etuoikea, etuvasen on ilmausjärjestys mutta pitääkö tuossa repiä takajarrusylinterit irti ilmauksen ajaksi?

Onneksi näyttäisi siltä että ilmausruuvit aukeaa helposti mutta en jaksaisi tehdä yhtään ylimääräistä säätöä tässä vaiheessa.

Link to comment

Kylläpä tuli heikosti taakse "nestettä" verrattuna eteen. Vaihdoin letkut ja putket mutta silti noin 30% siitä voimasta ja innosta mitä nyt keulille virtasi.

Ottavat kuitenkin ja toimii nyt perustuntumalla. Kaippa se vaan on sen verran pitemmät vedot taakse ja vastusta matkalla.

 

Kuinka tuo jarrutehostin toimii pallokeulassa? kaasuttimen kurkulta alipaine?

Link to comment

Ei nyt enään liity otsikkoon, mutta vuotaakohan itsellä tuo imuletku sitten, kun tuntuu että kone ei laske kierroksia heti oitis kaasun vapauttamisen jälkeen vaan tässä kestää pieni hetki. Jotenkin vaistomaisesti yrittää jalalla nostaa poljinta tai käsin palauttaa vaijeria ilman sen kummempaa tulosta. Lisäksi koneen saundi on tuolla puolen konetilaa voimakkaampi imuäänien suhteen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...