Jump to content

IRS-laatikkoon lukkoperä


Recommended Posts

Quaifet sun muut Suomi-Finlandit tuntui niin arvokkailta joten perehtymällä vähän asiaa löytyi "halvempi lukkoperä"....

 

Sovitettu Opel A-Omegan murikasta, poskilaakereiden paikat meni uusiksi, siirtää, päältä pois jotta lautaspyörä mahtuu ja sitten hiukan venyttää lautaspyörän kiinitysreikiä.

 

Vetarien "tumpit" tuli tehtyä irs:n perän kahdesta pidemmästä "tumpista" jotka on lämpösovitteella ja hitsillä vedetty tasauspyörästön rattaiden sisään. Boorit ois paras vaihtoehto mutta aika kovaa koneistettavaa nuo "tumpit". Jos vetarien sisämurrokset vaihtaa ja poski stefat samoin, voi käyttää omegan "tumppeja"...

 

IMG_0203.jpg

 

Hinta; Omegan perä 50e, sorvaukset ja jyrsinnät ulkopuolisella 100e.

Link to comment
Jos vetarien sisämurrokset vaihtaa ja poski stefat samoin, voi käyttää omegan "tumppeja"....
Yksi hörhö teki aikaa sitten uudet Typ-1 sivuposket suoraan pOoPELin perän laakereille käypäseksi. Tommoset periaatteessa, tälleen säästyy ylimääräsiltä hitsauksista & niiden mahdollisilta ongelmilta.

En muista oliko alkuperäset tumpit, vai oliko jossakin VW kalustossa sama boori ku 1_blitz.gifssa . . .

Link to comment
  • 5 years later...

Käsittääkseni ooppelin lukkoja on kahta tyyppiä; isoa ja pientä.

Ovat käyttäneet tuota jälkimmäistä, kun tehorajat ei tule sillä vastaan ja saatavuus helpompi

 

Tommonen se on valmiina:

 

post-37-0-03163000-1446661084.jpg

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...