P_Valtonen Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Heleppoo kun heinän . En muuten osaa sitäkään :) Quote Link to comment
metake Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Joillakin on näitä jopa ihan myytäväksi asti: http://www.csp-shop.de/products/14564a Quote Link to comment
mikko k Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Ei tuossa välikäsiä tarvita! www.pauter.com Quote Link to comment
Guest Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 pelimerkkeja kyllakin... Quote Link to comment
mikko k Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Köyhälle ladakin on kallis... ;-DD Quote Link to comment
mikko k Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Tämmöinenkin firma löytyy: http://www.moldexcrankshaft.com Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Tehtiin aikanaan englantiin jollekin fordimiehelle überstroker akseli muistaakseni coswortin koneeseen yhdestä limpusta. Tekemistä oli aivan vitusti, ja välissä lämpökäsittelyitä ja ties mitä hienoa ennen ku se oli valmis ees nitrattavaksi. Hintaa yhdelle akselille tais tulla luokkaa 5000€ Jossain kuviakin mokomasta tekovaiheelta. Oli melko hidasta jyrsiä kauloja pitkällä tapilla vatkaten :D Quote Link to comment
-Alex- Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Jossainvaiheessa vähänaikaa sitten kyselin billet akseleita, wasserin kiinnityksellä jne. hintahaitari 1850-2500$. Moldex oli tuo edullisin ja scatilta 1995$, pari muuta firmaa tarjos sitten n. 2400$ hintaan, mm racespecs uudesta seelannista, joka teki aikaisemmin marty staggsin m-spec firmalle kampuroita.. http://www.m-specmotorsports.com/M-Spec ... oducts.htm Briteissä on yksi firma joka tekisi alle 1000 punnalla 4340 cromoly teräksestä akseleita jos niitä ottaa vähintään viisi kerralla :D Moldexilta ei kannata ees kysyä, kerran vastasivat ja sitten ei mitään vastausta... Päädyin sitten laippa-akseliin joten ei viittinyt ees kysellä enään. Tässä muutama firma joka tekee billet akseleita, eikun kyselemään jos on aikaa ja rahaa :D http://www.crower.com/contact-us http://www.moldexcrankshaft.com/ http://www.scatcrankshafts.com/ http://www.pro-machining.com/ http://www.racespecs.com/ http://www.arrowprecision.co.uk/crank_request.php http://www.specialist-components.co.uk/ ... d_products Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 15, 2011 Author Share Posted April 15, 2011 Oli melko hidasta jyrsiä kauloja pitkällä tapilla vatkaten :D Laskitko paljonko meni tunteja? Puhuin tommosen tekemisestä yhdelle koneistaja tutulle 25v sitten ja hän veikas että pelkkä raaka koneistaminen olis minimisään 60h. Osuko edes lähelle :) Quote Link to comment
Guest Aircooled.fi Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Aircooled.fi on "harjoitellut" tätäkin viimeisen vuoden ajan ja luotettava / osaava toimittajakin on selvillä. Julkaisemme oman kampiakselimallistomme pian (joka koostuu alkuvaiheessa perus 4340 akseleista 69 - 86 iskulle) mutta jatkossa saatamme tarjota myös billet-akseleita, myös laipallisina. - Tomppa Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.