rockford Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Jostain tuli älytön hinku kaivaa pari vuotta tallissa ollut notsi esiin ja viritellä tulille. Ei muuta kun bensaa suoraan kannusta pumpulle, pumppu vuosi. Tiivistyksen jälkeen putket täys bensaa, kärjet kohilleen ja niin se lähti käyntiin. Ei muuta kun tankki tyhjäks, uutta bensaa sisään ja pieni pesu. Vois yrittää jopa katsastaa kohtapuoleen....... Katotaan nyt mitä tähän kehittää. Muuten hyvässä maalissa mut kuskin kulma rytätty joskus ja paikkamaalaus surkea. Ehkä tontiin ja jotain pientä tai sitten kunnon pussihousu-museointi :) Quote Link to comment
Volkkaristi Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Pussihousuilulle ääni! Quote Link to comment
type1 Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Ehkä tontiin ja jotain pientä tai sitten kunnon pussihousu-museointi :) Eiku tonttiin ja paljon jotain pientä :)) Jan(ne) Quote Link to comment
rockford Posted August 19, 2011 Author Share Posted August 19, 2011 Leimassa on, takas tullessa takajarrut alko kantaa ja lämpeen. Ei muuta kun sylinterit auki.com Sit tuli esiin vielä sellanenki ongelma ettei lämpimänä oikeen lähde käyntiin, voisko vika olla huonossa startissa vai olisko bensapumppu huono ja kaasarit ei sais kunnolla bensaa?. Bensansaannin kans tuli taisteltua jo ennen konttorille menoakin kun tankista tuli kilo moskaa läpi no tankki pois ja putsaus, sama myös bensalinjalle ja suodattimelle. Eiköhän se tästä tokene. Quote Link to comment
-AP- Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 ettei lämpimänä oikeen lähde käyntiin, Pyörittääkö huonosti vai eikö vain starttaa? Jos pyörittää, kato ettei bensaputki/-letku kulje kovin läheltä pakoputkea, gaso höyrystyy, jos ei pyöritä, niin startti tai sen pusla ehkä syynä. Bensapinta liian korkeella tai neulaventtiili vuotaa, saa liikaa? Quote Link to comment
-tipi- Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Eikös tuo lämpimänä huonosti käynnistyminen ole näissä enempi ominaisuus kuin vika? Quote Link to comment
rockford Posted August 22, 2011 Author Share Posted August 22, 2011 ettei lämpimänä oikeen lähde käyntiin, Pyörittääkö huonosti vai eikö vain starttaa? Jos pyörittää, kato ettei bensaputki/-letku kulje kovin läheltä pakoputkea, gaso höyrystyy, jos ei pyöritä, niin startti tai sen pusla ehkä syynä. Bensapinta liian korkeella tai neulaventtiili vuotaa, saa liikaa? Starttaus on aika laiskaa, mut niinhän se 6-volttisella yleensä on. Ajattelin vian johtuvan bensapuolesta, jos bensalinjan likasuuden vuoks olis päässy roskaa vaikka kaasarille asti. Suodatin oli sentää välissä, eli ei pitäis, mut miten se bensan jakopalikka pelittää joka antaa molimme kaasareille ainetta ja tuleva bensalinjakin menee saman murikan läpi? tasaako se bensanpainetta tai onko vaikutusta paluukiertoon??? Taitaa tosiaan näissä vehkeissä olla ominaisuus. Pitää tutkia paremmin asioita kun saan jarrut kuntoon, luultavasti takajarruletkut oli tukossa kun jarruille menee paine mut ei tuu pois ja kun otin letkut irti niin ei edes ilma meinannut mennä läpi. Pitää hahea uudet letkut ja testata Quote Link to comment
Geronimo Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Ääntä pukkais niille puslille täältäki. Vaihda sitten samantien kumpaankin päähän ne puslat jos vaihdat, itellä ainakin auttoi ko. toimenpide ihan 100-0. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.