Jump to content

type 3 eturumpujen sylinterit


Guest pep

Recommended Posts

Onko ihan orggis versio että eturummuissa on 2kpl "työsylintereitä" missä toisessa päässä mäntä 22mm ja toisessa säätöruuvi 18mm... jarruputki alempaan sylinteriin, väliputki sylintereiden välillä ja ilmausruuvi ylemmässä sylinterissä...

 

ei ainakaan heti tullut nettikaupoissa vastaan, tai sitten olin vaan ihan normi sokea :)

 

edit: löysimpäskö? eli onko se pre 65 sylinteri mikä on juurikin tuollainen?

Link to comment

Pre 63 jarrut on halkaisijaltaan pienemmät kuin myöhäisemmän kolkin jarrut. Varhaisemmat on kuplan jarrujen kokoa, mutta leveämmät, kun myöhemmissä on sama halkaisija nelipulttisissakin (takana), ja nelkuis taitaa olla samat jarrut.

Link to comment

Menee vähän ohi kysymyksen mutta rumpujarrut ovat aina itsetehostavat(toisin kuin levyt),1 sylinterisessä on ajosuunnasta riippuen toinen kenkä itsetehostava,siis itsetehostus on samanlainen eteen ja taaksepäin ajettaessa,kaksisylinterisessä molemmat kengät ovat itsetehostavia eteenpäin ajettaessa.

Link to comment

Kun itse etsin kyseisiä sylkkyjä puoltoistavuotta sitten ei niitä ketää tehnyt uusia saatika sitten myynyt. Eli Itse rakensin omani yhdestä vanhasta "perintätiedon mukaan toimii" -setistä vaihtamalla palstan kautta löytyneet nossi tiivarit ja pikku hiekkapapru hoonaus sisäpintaan. Ja muistaakseni jollain oli nossi settikin silloin tarjolla mutta hinta ei oikein miellyttänyt silloin.

Ja jos jostain kaupan löysit mistä kyseisiä sylkkyjä saa kerro ihmeessä mistä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...