Guest Wolkkaristi Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Elikkäs käy aivan liian rikkaalla (tulpat nokeentuu aivan mustiksi ja rupee pörpöttään) Oliskohan kellään tietoa tosta säätämisestä? (kuvaa tms.) laihempaan seokseen pitäis päästä ja reilusti Quote Link to comment
vwagen Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Katso nyt edes kaasarin kyljestä tyyppimerkintä niin voisi olla vähän paremmat mahdollisuudet saada apua,Solex on tehnyt aikamonenlaisia kaasuttimia. Quote Link to comment
-AP- Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 '62 Kuplassa ei ainakaan ole 'nurkkasolexeja', mikä on manu ...? Yks- vaiko kakskurkkuiset? Quote Link to comment
Guest Wolkkaristi Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 '62 Kuplassa on nurkkasolexit, ei tietenkään tehtaalta tullessa, mutta ollut jo 30 vuotta.. Niiden säätöä en vain nyt millään pysty muistamaan. Toki perstuntumalta jotain säätöä saa tehdyksi, mutta se on vähän fifty/sixty että homma menee vituiks.. Yks kurkkuiset kaasarit shiis kyseessä, tyyppimerkinnän katson heti kun tuolla näkee ilman taskulamppua eteensä =) Ja Manu on auto, harvinainen auto, ehkä jopa harvinaisin. The one and only... Manu, 1kpl maailmassa Quote Link to comment
metake Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Ja Manu on auto, harvinainen auto, ehkä jopa harvinaisin. The one and only... Manu, 1kpl maailmassa Olikos Manu omaa sukua Toyota, jos en ihan väärin muista? Urkki taas oli alkujaan Triumph.. Quote Link to comment
Guest Wolkkaristi Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Ja Manu on auto, harvinainen auto, ehkä jopa harvinaisin. The one and only... Manu, 1kpl maailmassa Olikos Manu omaa sukua Toyota, jos en ihan väärin muista? Urkki taas oli alkujaan Triumph.. Näin juuri! Manun korimallia on tehty vain yksi kappale, kun taas Urkkia on kaksin kappalein, joista UKK-1 vieläkin tekijällään.. Ja sitten siitä kaasarista: ''SOLEX 32PDSIT-2'' tollaseen jos jollain olisi säätövinkkiä niin sais loppumaan tuon tulppien tuhoamisen. Quote Link to comment
NordBling Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Eiks tää oo kolmostyypin kaasari, eli etippä type 3:n opas käsiisi, ni muistat ens kerrallakin. Periaatteessa ekaks vivusto irti, sitte tarkistetaan ryypyn toiminta, sitte synkataan läpät, edelleen ilman vivustoa ja samalla säädetään tyhjäkäynti. Seosruuvit on alunperin tulpattu ja tehdasasetuksissa, näihin ei pitäis tarvii koskee. Sitte vivusto kiinni ja varmistetaan että läpät alkaa aukeemaan yhtä aikaa. Venttiilit pitää olla säädöissä, ja sytkä tietty myös. Bensa tuoretta ja paskat pois suuttimista. Periaattees noin, käytännös voi mennä toisinki... Quote Link to comment
Tanhis Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/t3dualcarbtuning/index.php Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.