metake Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 Sain tutultani vanhoja valokuvia, joukossa muutama valokuva hänen vanhasta kuplastaan. Kuvat on otettu vuonna 1961. Kuvissa on jotain outoa, mutta mitä? Quote
NordBling Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 Oliks ovaaleissa enää reumaluukkuja? Quote
JaakkoS Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 Jos olis 51-52 splitti niin pitäis olla tööttireijät pyöreät, ikkunat ilman kromilistoja, pienet takavalot ilman jarruvaloa&kromirinkulaa, splittimallin takaluukkukin puuttuu, tuuletusikkunat, vanteet näyttäs olevan silmämääräisesti 16" taas jos zwitter splitti niin muut kuvan lokarit & ikkunan listat takaluukku,takavalot ovat oikeat. tuuletusikkunat, mutta reumatismi luukut &puskurit &uralistat, vanteet väärät.. 53- ovaaliksi..mutta reumatismi luukut &puskurit &uralistat, vanteet väärät.. Todella mielenkiintoinen sekoitus sitä sun tätä.. veikkaan että ns. "uudistettu splitti alkujaan" ja tuotu merimies autona suomeen, saksassa kun oli tapana vientiautoja uudistella uudemman näköiseksi..myydä sitten huutavaan autopulaan hölmöille tänne suomeen.. Tai 51-52 stanu splitti mitä on suomessa uudisteltu ja koristeltu uudemman kuplan osilla ? Quote
metake Posted September 23, 2011 Author Posted September 23, 2011 51-52 stanu splitti mitä on suomessa uudisteltu ja koristeltu uudemman kuplan osilla ? Tää osu lähimmäks, eli alunperin splitti mikä ajettu katon kautta ympäri -59 tai -60. Kolarikorjauksessa ovaali yhdistelty tuon kanssa ja peruskori jäi splitistä, mutta lokarit, ovet ja katto ainakin tuli ovaalista. Quote
Ketsa Posted September 24, 2011 Posted September 24, 2011 Tai 51-52 stanu splitti mitä on suomessa uudisteltu ja koristeltu uudemman kuplan osilla ? Stanu spliteissä ei ollut reumaluukkuja. Quote
JaakkoS Posted September 24, 2011 Posted September 24, 2011 aivan! niinpäs oliki.. Tai 51-52 stanu splitti mitä on suomessa uudisteltu ja koristeltu uudemman kuplan osilla ? Stanu spliteissä ei ollut reumaluukkuja. Quote
GT78 Posted September 24, 2011 Posted September 24, 2011 Miettikääs jos toikin auto olis säilynyt jossain ladossa suht ehjänä vaikka tuohon vuosituhannen vaihteeseen. Sitte perikunta törmäis siihen uudelleen, miettien et Stenalle vai myyntiin? Ja se ainoa autoista edes rahantekomielessä kiinnostunu perikunnanjäsen kyselis museokatsastajilta että olis tämmönen saisko MR-kilpiin eli kannattaako pelastaa? Varmaan vastaus olis et ei missään nimessä hirvee sekasikiö paaliin vaan tai raggareille. Omasta mielestä tuossa olis enempi ainesta kuin monessa tänne jälkikäteen tuodussa...todella hauska tarina autolla. Ja myydäänhän sitä tänä päivänäkin vanhoja taksimersuja Suomi-Keijoille kuin uusina autoina, ja vain 149tkm ajettuna kaikki. Maagista :) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.