jrasi Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Koitin kuplaa tulille ja tuli huomattua, että sytkä ei taida olla ihan kohdallaan. Mitenkäs tuosta hakisi ennakon edes sinnepäin? Lohkosta en löytäny ykk-merkkiä, joku lienee sahannut palan pois, ainakin suoraan kampuralinjan yläpuolella näkyy sahausjäljet. Koneena siis 1.7 Type4 Quote Link to comment
Per Jernström Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Millainen jäähdytys siinä on? Vakiomerkkihan on siinä ropellissa. Quote Link to comment
jrasi Posted September 26, 2011 Author Share Posted September 26, 2011 Ah, ok. Tässä rakennelmassa on kuplan jäähdytys. Quote Link to comment
vwagen Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Kyllä tuossakin kampikammion sauma on keskellä moottoria,jos hihnapyörä on rakennettu niin että merkit ovat oikeassa kohtaa kampiakseliin nähden niin säätö tehdään samalla tavalla kuin 1.tyypin moottorissakin. Quote Link to comment
jrasi Posted September 27, 2011 Author Share Posted September 27, 2011 Kiitos ja kumarrus. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Kun YKK päällä, on kiila suoraan klö 9 Quote Link to comment
jrasi Posted October 30, 2011 Author Share Posted October 30, 2011 Nyt alkaa usko loppua, eilen sain ryjän käymään, mutta tänään kun koitin tutkailla merkkejä ja sytkäjärjestystä, päätti VW että ei ennää. Ainakin sytytysjohtojen järjestys oli väärä. Eli mikäli olen oikein ymmärtänyt, on sytytysjärjestys 1-4-3-2 ja pytyt seuraavasti: No tilanne on se, että öljynjäähdyttimen letkut ovat tiellä, jolloin jakajaa ei saa tuohon asentoon, alipainekello ottaa kiinni. Hätähän ei ole tämän näköinen, jos jakajaa kääntää 180 astetta, niinkuin se autossa oli. Nyt olisi siis jakajasta ykkönen käännetty tuonne kuvan kolmoseen ja siitä oikea järjestys etiäppäin. Mutta eipä lähde enää, ei. Jysäyttelee putkeen välillä, mutta muuta ei tee... Oliskohan sytty siis sen 180 astetta pielessä Quote Link to comment
mikko k Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Kannattaa varmaan nyt etsiä sitä yläkuolokohtaa tulpan reiästä. Ja samalla tutkailla venakopan alta että meneekö kipuna ykköseen vai kolmoseen. Sylinteri- ja sytytysjärjestys noissa kuvissa on oikein. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.