vesav Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 Mitenkä tuollainen hypridi toimii jos ei oteta huomioon säätoreijän puuttumista ja pitenmpää booria?? eli onko jotain muita ongelmia kuin edellä mainitut?? Vesa Quote
mikan Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 Ei ainakaan mulla ollut. Eli 67:n nelipulttisesta rummusta napattiin noin 15 mm tavaraa pois ja porattiin reikä, josta pääsee kengät säätämään. Sitten rumpu 66:een kiinni. t. Mika Quote
metake Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 Mitenkä tuollainen hypridi toimii jos ei oteta huomioon säätoreijän puuttumista ja pitenmpää booria?? eli onko jotain muita ongelmia kuin edellä mainitut?? Vesa Pääsääntöisesti 5-pulttisissa on 30 mm jarruhihnat ja 4-pulttisissa 40 mm hihnat, mutta kyllähän se kapeampi hihna siellä leveemmän rummun sisällä mahtuu oleilemaan. Quote
vesav Posted October 16, 2011 Author Posted October 16, 2011 Mitenkäs sitten onnistuis noitten isompien hihnojen sovittaminen vanhempaan kilpeen? vaikka varmaan olis helpoin vaihtaa vaa kilvetki... Vesa Quote
Tutkija Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Ei mitenkään kun jarrukenkien alatukipiste missä kenkien säätö,on 5mm liian lähellä jarrukilpeä... jää aina kengät jumittamaan Tai kaikkihan saa sovitettua,helpompi vaihtaa jarrukilvet. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.