Jump to content

Kysymys?


Guest tammonen

Recommended Posts

Guest tammonen

Tuleeko katsastusmiehen kanssa ongelmia jos laitan subbarin "etukonttiin"ja teen hytin ja kontin väliin reiän mistä 10" elementti kurkistaa??? :) Tarkoitus olis pultata kotelo sillein kunnolla siihen kiinni...

Link to comment
Guest Kimmo Ovaska

Onhan noita subeja tuolla lailla toteutettu. Valtion virkamiehen kantaa taas on vaikea ennakoida... Jos haluat pelata varman päälle, niin käy konttorilta kysymässä ennakkoon, muussa tapauksessa anna laikan laulaa vaan... ;)

 

Ja sitten kuvia jakoon.

Link to comment

mulla oli yhdessä jo edesmenneessä -74 lookkerissa edellisen omistajan toimesta laitettu 8" elementti tohon etupeltiin, hanskalokeron alapuolelle.

ja sitä ei edes juurikaan huomannu sisältäpäin, mutta kun nosti nokkapellin auki, niin mööpelin takapuoli paistoi silmään. se oli ns. freeair asennus ilman koteloa. 10" elementille minä kyllä vahvistaisin elementin ympäristöä, jotta ei rupea palti päriseen yms ja sit kotelo vaikka lasikuidusta kompulan puolelle.

 

-PKi

Link to comment
Kyllä siihen kotelo kannattaa tehdä kontin puolelle... :D

 

Silti. Siellähän on kaikenmaailman piuhaa ja roinaa makaamassa peltiä vasten.

 

Ennemmin kotelosubbari takapenkin taakse.

 

Jan

Link to comment
Guest tammonen

Juu, kotelo tolle subille on jo tehty, ei oo freeairi... Ja jotenki sitä peltiä täytys vahvistaa, ku jos siihen hakkaa nyrkillä ni aika pahasti rämisee. :) Vaikka luulis sen kotelon jotenki tukevan sitä jos sen siihen kunnolla pulttaa... Saapa nyt sit nähä, voi olla että helpommalla pääsee ku laittaa sen vaan sillein tylsästi taakse... :)

Link to comment

en oo katsastusmies mutta tuskinpa niillä on tohon sanomista...itse jouduin luopumaan takapenkin takana olevasta subbarista tuliseinän siirron takia ja nyt pitäis sovittaa etujalkatilaan 2kpl 8" subeja niin että kotelo tulisi pyöräkotelon puolelle...kun ei oikein muualle mahdu ja oon tälläisen asennuksen joskus hifi-mersussa nähnyt!!!

et jos mersussa pauhaa niin kai kuplassakin???

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...