kili Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Volkkarin numerossa5/2011 artikkelissa kesäkauden päättäjäisistä kerrotaan, että parhaaksi typ3/4 valittiin vuoden 1961 Karmann Chia. Ihmetyttää. Olen luullut, että typ 1 ykkösen pohjalevylle rakennettu on Typ1:nen. Kolmostyypin Karmann Chia on taas kolmostyypin pohjalevylle rakkennettu ns razor edge malli. Meniköhän pohjoisen pojilla mallit sekaisin? eli oliko auto todella typ 3 pohjalle tehty 34 vai typ1 pohjalle tehty typ14? Quote Link to comment
Jorrma Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Kuvassa näkyy yx 14 Karmann eli jos siitä kyse niin varmaan järjestäjien moka. Quote Link to comment
tmm Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Tämä menee täysin toimittajan (meikä) piikkiin. Kolmoset, neloset ja Ghiat päätettiin yhdistää samaan luokkaan, mutta juttuun en muistanut tätä kirjailla. Toimitus kiittää tarkkaavaisuudesta - ainaki yksi lukenut jutun, jee :) -Tuomas Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Joo. Kyse oli siitä että palkinnot on aina tilattu noin. Itseasiassa sarjan nimi on muistaakseni Paras Typ 3/4. Mutta äänestyslapuissakin muistaakseni ohjeistettiin että laittakaa ghiat tuohon luokkaan. Perimmäinen syyhän tähän on että kolkkisarjassa on ollut sen verran vähän osallistujia aina. Voi olla että keksitään palkintojen sarjoihin jotain uutta ens vuodelle. Ja ennen kuin palkinnot tilataan ja kaiverretaan.. Quote Link to comment
kili Posted January 5, 2012 Author Share Posted January 5, 2012 Joo. Kyse oli siitä että palkinnot on aina tilattu noin. Itseasiassa sarjan nimi on muistaakseni Paras Typ 3/4.Mutta äänestyslapuissakin muistaakseni ohjeistettiin että laittakaa ghiat tuohon luokkaan. Perimmäinen syyhän tähän on että kolkkisarjassa on ollut sen verran vähän osallistujia aina. Voi olla että keksitään palkintojen sarjoihin jotain uutta ens vuodelle. Ja ennen kuin palkinnot tilataan ja kaiverretaan.. Kiitos nopeasta vastauksesta, sattuuhan sitä. Onneksi ei mitään vakavaa. Quote Link to comment
-tipi- Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Miksi pitää olla eri sarjoja, etenkään kun autoja on vain muutama kymmenen? Apinoitasiin systeemi mieluummin Euroopan VW-tapahtumista ja jaettaisiin Top-n määrä palkintoja. Oli se sitten 3, 5 tai 20. Tämä toimii joko yleisöäänestyksessä tahi tuomaroimalla sekä helpottaa äänten laskua. Toki yhdelle eniten ääniä saaneelle pirssille voidaan antaa se suurin ja kaunein palkinto, ja esim. neljälle muulle sitten top-5 palkinto. Toimiihan tämä tietty myös sadoille tai tuhannellekin autolle, vinkkiä vaan BIF-järjestäjille. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Tipillä ihan samoja ajatuksia mitä meilläkin on pyörinyt mielessä. Tämän vuoden uudistus oli se että yleisö äänesti kaikki muut, mutta raadilla oli kolme omaa spesiaalipalkintoa. Aikaisemmin on raati valinnut sarjojen voittajat, joiden lisäksi on ollut väen valinnat jne. Toinen ajatus mikä on pyörinyt mielessä on äänestys tyyliin paras maalaus, paras sisusta, paras rengastus, paras asenne, jne jne, ilman mitään mallikohtaisia luokituksia. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.