Jump to content

Onko 61-vm Karmann Chia T3?


Guest kili

Recommended Posts

Volkkarin numerossa5/2011 artikkelissa kesäkauden päättäjäisistä kerrotaan, että parhaaksi typ3/4 valittiin vuoden 1961 Karmann Chia. Ihmetyttää. Olen luullut, että typ 1 ykkösen pohjalevylle rakennettu on Typ1:nen. Kolmostyypin Karmann Chia on taas kolmostyypin pohjalevylle rakkennettu ns razor edge malli.

Meniköhän pohjoisen pojilla mallit sekaisin? eli oliko auto todella typ 3 pohjalle tehty 34 vai typ1 pohjalle tehty typ14?

Link to comment

Tämä menee täysin toimittajan (meikä) piikkiin.

Kolmoset, neloset ja Ghiat päätettiin yhdistää samaan luokkaan, mutta juttuun en muistanut tätä kirjailla.

 

Toimitus kiittää tarkkaavaisuudesta - ainaki yksi lukenut jutun, jee :)

 

-Tuomas

Link to comment

Joo. Kyse oli siitä että palkinnot on aina tilattu noin. Itseasiassa sarjan nimi on muistaakseni Paras Typ 3/4.

Mutta äänestyslapuissakin muistaakseni ohjeistettiin että laittakaa ghiat tuohon luokkaan.

 

Perimmäinen syyhän tähän on että kolkkisarjassa on ollut sen verran vähän osallistujia aina.

Voi olla että keksitään palkintojen sarjoihin jotain uutta ens vuodelle. Ja ennen kuin palkinnot tilataan ja kaiverretaan..

Link to comment
Joo. Kyse oli siitä että palkinnot on aina tilattu noin. Itseasiassa sarjan nimi on muistaakseni Paras Typ 3/4.

Mutta äänestyslapuissakin muistaakseni ohjeistettiin että laittakaa ghiat tuohon luokkaan.

 

Perimmäinen syyhän tähän on että kolkkisarjassa on ollut sen verran vähän osallistujia aina.

Voi olla että keksitään palkintojen sarjoihin jotain uutta ens vuodelle. Ja ennen kuin palkinnot tilataan ja kaiverretaan..

 

 

Kiitos nopeasta vastauksesta, sattuuhan sitä. Onneksi ei mitään vakavaa.

Link to comment

Miksi pitää olla eri sarjoja, etenkään kun autoja on vain muutama kymmenen? Apinoitasiin systeemi mieluummin Euroopan VW-tapahtumista ja jaettaisiin Top-n määrä palkintoja. Oli se sitten 3, 5 tai 20. Tämä toimii joko yleisöäänestyksessä tahi tuomaroimalla sekä helpottaa äänten laskua. Toki yhdelle eniten ääniä saaneelle pirssille voidaan antaa se suurin ja kaunein palkinto, ja esim. neljälle muulle sitten top-5 palkinto. Toimiihan tämä tietty myös sadoille tai tuhannellekin autolle, vinkkiä vaan BIF-järjestäjille.

Link to comment

Tipillä ihan samoja ajatuksia mitä meilläkin on pyörinyt mielessä. Tämän vuoden uudistus oli se että yleisö äänesti kaikki muut, mutta raadilla oli kolme omaa spesiaalipalkintoa. Aikaisemmin on raati valinnut sarjojen voittajat, joiden lisäksi on ollut väen valinnat jne.

 

Toinen ajatus mikä on pyörinyt mielessä on äänestys tyyliin paras maalaus, paras sisusta, paras rengastus, paras asenne, jne jne, ilman mitään mallikohtaisia luokituksia.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...