Guest MassiW Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Terve! Autossa ei ole mitään voimaa ja olen tarkistanut sytytys ja vähän kaikelaista. Keskustelin herra Huhtan ja Hebster52n kans tänään ja he sanoivat samat sanat: Pääsee ilmaa läpi akselin ja kaasarin rungon välissä. Mittasin ohjausreiät ja akselin. +0,03 -> +0,17mm heitto. Kanamunan muoto tietysti. Mitä mieltä olette? Riittääkö 0,17mm? Onko 0,17mm paljon? Quote Link to comment
metake Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Autossa ei ole mitään voimaaPääsee ilmaa läpi akselin ja kaasarin rungon välissä. Henkilökohtaisesti en usko tuohon selitykseen, voihan se olla tottakin mutta silti en siihen usko :) Jos auto on voimaton myös täyskaasulla, niin tuolla raolla ei ole mitään merkitystä kun kaasuläppä on täysin auki, siis kaasu pohjassa. Moottori imee varmasti ilmaa paljon enemmän kaasuttimen kurkun kautta kuin 0,17 mm:n raosta. Väljä kaasutin oireilee yleensä tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla. Quote Link to comment
Guest MassiW Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 On kyllä vaikee tietää.. Huippunopeus on 60km/h. :D Olen lainanut pari kaasaria mutta huomasin että niissä on vielä enempää klappi...sen tähden uskon että olet oikeassa. V*tutta kuin ei toimii ja en tiedä mistä pitää etsiä vikaa.. :( Quote Link to comment
NO H2O Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Kyllä tuossa jotain muutakin "vikaa" on kuin kaasari, suosittelen koneen pois ottoa ja sen purkamista... Quote Link to comment
tolvana Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Varma kans tost sytkästä??? Tyhjäkäyntiennakko voi olla OK entäs 3000rpm? Tehottomuus viittais myöhäseen sytkään. Laita käyntiin,käännä about 15 astetta lisää ennakkoa ja koeaja. Jos huiput kasvaa niin vika on löytynyt. Quote Link to comment
Guest MassiW Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Virranjakaja on asennettu 2 astetta ennen nolla. (remmipyörän merkki käytin) Tulpat ovat hyvät mutta käyn ostamaan uudet tänään joka tapauksessa. Avan koko kaasari ja putsan kaikki vielä kerran että voin olla varma ettei on mitään siinä. Pelkän että saa purkaa moottori jos mitään muuta ei auttaa... :( Quote Link to comment
metake Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Virranjakaja on asennettu 2 astetta ennen nolla. Nyt kun en tiedä edes minkäikäisestä on kyse, niin arvaan että se on tuo -61:n kupla ja vakiokoneella ja virranjakajalla. Jos arvaus meni oikein niin tuo ennakko on aivan liian myöhäisellä, oikea on 10 astetta. Kokeileppa säätää sytytystä aikaisemmalle, kuten "Tolvana" jo edellä kehotti ja kokeile miten vaikutti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.