Guest Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Osaako joku sanoa, kuinka pitäs empin kaasaris olla säätöruuvit. oon koittanut vähä ruuvaalla mut ei tullu löytyvän tolkkua. http://www.youtube.com/watch?v=JvQo-akB69U Youtubista löyty joku videokin mut en tajua englantia sen vertaa et sais siitä mitään selvää. ruuvit videon kohdassa 0,35 ja 1,05. Quote Link to comment
Anpu Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Osaako joku sanoa, kuinka pitäs empin kaasaris olla säätöruuvit. oon koittanut vähä ruuvaalla mut ei tullu löytyvän tolkkua. http://www.youtube.com/watch?v=JvQo-akB69U Youtubista löyty joku videokin mut en tajua englantia sen vertaa et sais siitä mitään selvää. ruuvit videon kohdassa 0,35 ja 1,05. 0,35 tyhjäkäynnin seosruuvi/ilmaruuvi 1,05 ilman ohitusruuvi, lukittu tehdasasetuksessa älä ruuvaa jos et ole kehittynyt säätäjä Noin nyt alkuunsa, vaihda suuttimet uusiin on kuulemma heittoja noissa. Quote Link to comment
tolvana Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 0.35 kohdassa ompi ainut säätö mihin saapi koskea. tyhjäkäyntikierrokset toki saa säätää 0.56 kohdan ruuvista. Perussäätö vaikka 2 kierrosta pohjasta auki. Siitä edespäin mä ainakin tartten synkkamittaria, mulla paruzzin halpis joka pelaa riittävän hyvin mun tarpeisiin. Kaikki kurkut synkkaan niistä säätöruuveista niin se on siinä. Eli ne ruuvit vaikuttaa vaan vähän, oisko yhden suutinkoon verran. Free technicsissä palvelu pelannut esim. niin että lähetät eemelillä moottorin tiedot(koko,nokka,kannet,kaasarit)+tiedot mitkä kurkut/suuttimet sulla nyt on. Postissa tuleepi sen jälkeen pientä korvausta vastaan sopivat hilppeet. Yleisesti ottaen noista kiinankaasareista suosittelevat vaihtamaan suoraan laatikosta otettuna kaikki suuttimet ja sit vasta kiinni koneeseen. Varmaan joku tietäjä osaapi valaista lisää. Quote Link to comment
x-pj Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Jos kaasari ei reakoi ilmaruuvien säätöihin, niin minun kokemuksen mukaan vika voi olla bensapinnassa. synkronoinnissa tai suuttimissa. Kannattaa tarkistaa bensapinnan korkeus, jos sitä ei ole jo katsottu. Tehtaalla eivät ole sitä säätäneet. Eli niissä voi olla suuria heittoja ohjearvoihin. Kun bensapinta on oikealla tasolla, niin sitten tuo synkronointi perussäädöillä ennen varsinaista säätöä ja uudelleen säädön jälkeen. Jos muuttu niin taas uudelleen säätö jne. Jos ei vaihda suuttimia, niin kannattaa ainakin tarkistaa, ettei niissä ole roskia. Quote Link to comment
jaketech Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Jos kaasari ei reakoi ilmaruuvien säätöihin, niin minun kokemuksen mukaan vika voi olla bensapinnassa. synkronoinnissa tai suuttimissa. näin oli myös free technissin kirjassakin että jos ei seosruuvii reakoini vaiha tyhjäkäyntisuutimet isompii. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.