Guest jorppe Posted July 15, 2012 Share Posted July 15, 2012 Mikä neuvoksi, millä pakojärjestelmällän kikalla hävitetään kupalan puksutus? Jorppe Quote Link to comment
ARTO Posted July 15, 2012 Share Posted July 15, 2012 Pakoäänet jos ja kun saat hallintaan, sitten venakoneiston kilinän vaimentamisen kimppuun:) Quote Link to comment
multanen Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 Onkohan volkkareissa kokeiltu erilaista kampiakselia jolla sytytysjärjestys muuttuu? (esim. 180 asteen V tai jopa joku "Big Bang"). Tälleen saisi isolla vaivalla äänenmurroksen aikaan. Quote Link to comment
Guest oskuk Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 Joo, onhan jossain Subaruissa aika toisenlainen pokserisoundi ;-) Quote Link to comment
Guest Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 Joo, onhan jossain Subaruissa aika toisenlainen pokserisoundi ;-) Turbo Subaruun jos vaihtaa pakosarjan yhtäpitkillä putkilla olevaksi äänet muuttuu lähes rivikoneen oloiseksi = huonommaksi. Jossain kireä viritteisissä kuplissakin on aika ei kuplamaiset äänet. Johtuuko sitten pakopuolesta vai nokasta. Quote Link to comment
HSuomi Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 Ainakin vakioputkesta erottuu. Quote Link to comment
mikan Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 Turbolla saa myös ääntä muutettu ja samalla tietenkin myös kulkua... t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.