-MITO- Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Mitä kaikkia tapoja on vahvistaa kuplan vaihteistoa kestämään rivakampaa käyttöä? Ja budjetti ei salli mitään kisalootaa :) Itselle tulee mieleen ainakin: -vaihteiston kunnollinen tuenta -moottorin tuenta ettei se heilu kiihdytyksessä -järeämmät vaihteiston sivukannet? Quote Link to comment
ozone Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Eikös vakiolaatikoista useimmin pauku ne pienet hammaspyörät tasauspyörästön sisältä? Joten: -superdiffi Quote Link to comment
Guest Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Eikös vakiolaatikoista useimmin pauku ne pienet hammaspyörät tasauspyörästön sisältä? Joten: -superdiffi Tää saa mun ääneni kans. Kytkimen "pudottamalla" saa pikkurattaat pas2. Kokemusta on :) Lisäksi ne sivuposket ja joku camber stoppi joka eliminoi pompottamisen. jan Quote Link to comment
-MITO- Posted May 27, 2005 Author Share Posted May 27, 2005 Mimmoiset kellosepän taidot tuon superdiffin paikalleen laitto vaatii? Quote Link to comment
Guest Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Mimmoiset kellosepän taidot tuon superdiffin paikalleen laitto vaatii? Heiluriakseli: Lodju ulos, suojakumit irti, rummut irti, kilvet irti, pikkuposket irti, akselit irti, isot posket irti, diffi ulos, superdiffi sisään (oikeilla laakereilla ja lautaspyörällä, ne voinee napata vanhasta diffistä), ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä. Kasattaessa pikkuposkia, on tiivisteiden lukumäärällä ja paksuuksilla säädettävä tiukkuus oikeaksi. Akseli kiinni, posket kireälle, ja kokeillaan liikuuko akseli ylös-alas. Täytyy liikkua esteettömästi mutta "nahkeasti". Ei ihan vapaasti heilua. Se muovi "kukkanen" suojaputken ja pikuposken välissä pitää olla kevyesti öljytty. Joku muu voi tarkentaa jos missasin jotain. Jan Quote Link to comment
Guest Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Vielä vahvistamisesta: Lodjun etutuki kannattaa laittaa. "Berg Intermediate" mikälie. Eli nokkapalan liitospulttien varaan ylimääräinen tukihimmeli kumityynyin tuettuna. Voit Mito tulla multa vakoilemaan itse tehtyä. Iso kone saattaa rikkoa lodjun etukannakkeen, mulle on osunu kohdalle pari mistä on etukannakkeen kiinnityskorva murtunut. Toi välituki ottaa rasituksen pois siitä ja jakaa voiman isommalle alueelle. jan Quote Link to comment
ozone Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Olisko kuvaa tuosta etutuesta? Quote Link to comment
Racing Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Eiks Bugpackin pannatkin auta jonkin verran?,mulla on sellainen etutuen lisäksi laatikossa tukemassa etuhaarukkaan.Mulla on tosin etuhaarukka 3 pultilla ja huonompituentainen kun 2-pulttinen. Quote Link to comment
mikko k Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Vakiorattaista ykkösestä ja kakkosesta on helppo perata hampaat kanssa pois, jos sitä voimaa on. Muutamat on siivottu hampaattomiksi.... sitten kunnon akselit kehiin. Perän pikkurattaat ovat tosiaan aika heiveröiset ja vetarit myös katkee helposti, jos voimaa on.... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.