Mäki Posted October 9, 2013 Author Posted October 9, 2013 Nyt, kun on tekniikkapuoli on kunnossa, mamman avokin saa vähän huomioita. Perusremppaa; kromit uusiksi ja tonttiin 1 Quote
Mäki Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 (edited) Apupoika Mäki työssään montun pohjalla. ReserveRevengen kori on menossa (sisäpuolelta) hiekkapuhallukseen ja maalaukseen, kunhan pääsen kotitallille. Tässä on aikaa vähän autella kavereitakin. Edited April 11, 2014 by Mäki Quote
Mäki Posted April 11, 2014 Author Posted April 11, 2014 (edited) No niin. Kolmen tunnin kiivaan purkusession jälkeen olllaan tässä tilanteessa, talli täynnä auton osia. Tekosyy tähänkin remonttiin on olemassa ( siis selvitys vaimolle, miksi taas piti purkaa toimiva auto ja majoittautua talliin): luottohiekkapuhaltaja jää tämän kuun lopussa eläkkeelle ja tämä oli puhallettava sitä ennen. Mihin sitä veisi ensi kuussa tavaroita puhallettavaksi, kun on ollut saman kaverin asiakas yli 30 vuotta? Taustalla mamman leikkikaluja. Edited April 11, 2014 by Mäki 1 Quote
Mäki Posted April 15, 2014 Author Posted April 15, 2014 (edited) Ja ei muuta kuin puhaltamaan! Vaimon mielestä olin teipannut ihan väärinpäin maalausta varten? Edited April 15, 2014 by Mäki Quote
Mäki Posted April 17, 2014 Author Posted April 17, 2014 Lopullinen maalaus suoritettu. Oli muuten helpoimmat pohjat tähän asti koskaan. Teippauksetkin pitivät, eikä maalipinta vaurioitunut puhalluksessa. Ei muuta kuin pulttailemaan osia kiinni. 1 Quote
Mäki Posted April 17, 2014 Author Posted April 17, 2014 Ja paluumatkalla maalarilta tuli napattua konekin mukaan kyytiin. 82x94 Okrasan akseli Porgen veivit Italo IDAt jne Penkitetty 165 hp eli Humalistonkadun tallissa tämä luokitellaan vakiomoottoriksi Quote
Mäki Posted June 15, 2014 Author Posted June 15, 2014 Se paljon puhuttu katsastusmoottori. Tähän kun vielä löytäisi 12 V laturin, joka sopisi kiinteäjalkaiseen lohkoon... Quote
Mäki Posted June 16, 2014 Author Posted June 16, 2014 Siis tama jalorotuinen teollisuusmoottori on palvellut aikaisemmin Savon pääkaupungin kuninkaallisessa palokunnassa ESA 20 - vesipumpun sydämenä. Entisöity paloruisku on nyt jouten ja kaipaa uutta kotia. Minulla ei ole tarkoitus perustaa palokuntaa, koska asun ruutukaava-alueella ja Naantalin kaupunki on ystävällisesti luvannut huolehtia palontorjunnasta. Quote
Mäki Posted September 15, 2014 Author Posted September 15, 2014 Versio 4.0 alkaa pikku hiljaa hahmottumaan 1 Quote
PZQ Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Noi Easthill-Olan akselipäädyt on kyllä taidetta ! -Pete- Quote
Mäki Posted October 15, 2014 Author Posted October 15, 2014 165 hp moottori löysi uuden kodin "Näätä" Lehtimäen rotasta. Varaston siivouksen jälkeen tekniikka alkaa hahmottumaan AS41-lohkon ympärille; 82x94, Superflow 48/38, FK 89 ja IDA 48 lienee tuo peruskonsepti, mihin tällä kertaa luotetaan. Aivan peränurkasta löytyi vielä Ruotsin kiihdyttäjälegendan vuonna 1992 tekemä Rhino-kuorinen kisalaatikko lukolla ja lähivarastosta hain Karpiolan vetarit. Tuohon soppaan kun lyödään vielä RLR:n turvakaaret ja Kilkeyn jakkara, niin paketti alkaa olemaan kohdillaan. Quote
Mäki Posted October 18, 2014 Author Posted October 18, 2014 (edited) Tallipäällikkö apusti Kilkeyn jakkaran, joten nyt on tyydyttävä vanhan possun etujakkaroihin. Mutta kuten Sami Saari sanoi, tämä on helv...in jee... Edited October 19, 2014 by Mäki Quote
Mäki Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Kaivettiin tämäkin laite tallin perältä uuden vuoden kunniaksi esille. Tuollainen 3-fold räbä löytyi nurkista ja olihan se ihan pakko lyödä kiinni tuohon koppaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.