vilkku Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 .... kaikille isille! Oman "lahjan" kävin hakemassa jo eilen! Quote Link to comment
Ketsa Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Näytin kuvaa rouvalle ja mutisin, että muut saa isänpäivälahjaksi junakeulan aihioita... Rouva vastasi, että itse toivoit hanskoja ja sait ne, toivo ensi vuonna junakeulaa... Quote Link to comment
vilkku Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Näytin kuvaa rouvalle ja mutisin, että muut saa isänpäivälahjaksi junakeulan aihioita... Rouva vastasi, että itse toivoit hanskoja ja sait ne, toivo ensi vuonna junakeulaa... Elä kerro rouvalle, mutta mun on pakko paljastaa että: "Itse maksoin ja itse hain" Sattui hakupäivä vain näin isänpäivän aatoksi. Tänään sitten hikoilin sen kanssa että sain katon alle suojaa, ei etunavat täysin jumissa. Pyörät vaan hiihti, mutta positiivistä se että ohjaussimpukka tuntuu olevan tiivis. Quote Link to comment
Pepe Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Oman "lahjan" kävin hakemassa jo eilen! Tais junakeulan naapurista lähteä matkaan pikkurahalla myös ajovalot :) Quote Link to comment
vilkku Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Oman "lahjan" kävin hakemassa jo eilen! Tais junakeulan naapurista lähteä matkaan pikkurahalla myös ajovalot :) Joo ja onhan tuo auto tulllut jo kaikenkaikkiaan kalliiksi :( Mutta joka vanhoja muistelee, niin sitä tikulla silmään.... Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Näytin kuvaa rouvalle ja mutisin, että muut saa isänpäivälahjaksi junakeulan aihioita... Rouva vastasi, että itse toivoit hanskoja ja sait ne, toivo ensi vuonna junakeulaa... quote] Minä sainki hanskat ja Jussipaidan :) Tosin Junis on jo ennestään. Quote Link to comment
Guest Masaij Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Minäkin sain lahjan muutaman päivän ennakkoon, mulla oli hanskat ennestään. Quote Link to comment
Recommended Posts