Guest Belgarion Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Käsittämättömän tiukassa nuo mutterit jotka noita rumpuja takana kiinni pitää! Onko kellään mitään loistokkaita ideoita miten nuo saisi auki vai jatkanko vaan tuota muttereiden kuumentamista ja erilaisten ruosteenirrotustököttien laittoa ja toivon parasta että jossain vaiheessa lähtisi auki? Alkaa huumori loppua kohta noiden kanssa :P Quote Link to comment
-MITO- Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Onko riittävä jatkovarsi käytössä? Quote Link to comment
Guest Belgarion Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 no ei o kyllä ku metrinen jatkovarsi, liekkö pitäs sit toinen mokoma jostain löytää ? :) Quote Link to comment
Racing Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Momentti on 360nm ja ruoste ja paskat päälle. Quote Link to comment
-MITO- Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Parimetrinen putki vaan avuksi ja rengas paikallaan. Quote Link to comment
-tipi- Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Lämpöä, rost-offia, vasaraa ja pitkä jatko. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Kolme metriä on ihan sopiva mitta. Sit lämpöä, rakkautta ja irrotusainetta tosiaan ja kaveri voi tulla napauttamaan sopivalla vasaralla avaimen juureen samalla kun ite roikut varren varassa. Quote Link to comment
Guest v1lh0- Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Mul ol ainaki ne nii kovi kiinnii ku pisti tarpeeks jatkoo nii kone rupes pyöriin samal ku siit pyöritti, jos ol vaihe pääl. Ja jarrut oli nii huonot nii niist ei paljo ollu apuu. Mut sit sain ne auki isol multtipyssyl. Quote Link to comment
Guest Belgarion Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Joo, nyt tuli testattua muutamaa metriä pidemmällä jatkovarrella ja ei milliäkää o liikkunu, eli ei auta varmaan ku tosiaan lämpöä, vasararakkautta ja nesteitä tarjoilla sille ja roikkua siinä samalla vielä jatkon päässä :P Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 loppupeleis ku hermot o menny ni ota esiin laikka ja sipase sillai kevyesti ettei mee veterista jengat ja vähän tuurnaa välii ja vääntöö Quote Link to comment
Guest fastghia Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Ja kannattaa myös syödä tukevasti :D Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 loppupeleis ku hermot o menny ni ota esiin laikka ja sipase sillai kevyesti ettei mee veterista jengat ja vähän tuurnaa välii ja vääntöö Uudet mutterit kun maksaa muutaman euron niin voit tosiaan samassa laikata mutterin yhdeltä reunalta ohkaseks ja kiertää pienellä voimalla/napauttaa tuurnalla poikki. Kestää ehkä n. 5 min/puoli. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Uudet mutterit kun maksaa muutaman euron Yllättävän kalliita silti. Neoretron luettelo, TAKA-AKSELIN MUTTERI ->67 7,28. Tietenkin, jos tuntitolkulla alkaa mennä aikaa ja reunat vain pyöristyy niin ei se sitten ehkä niin kalliilta tunnu... Edit: Niin ja kun auto oli -68: TAKA-AKSELIN MUTTERI 68-> 3,21 Quote Link to comment
Guest Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 ja oliko kaiken lisäksi autom, eli irssi perällä?`on vaan toi kirjoittajan otsikko moisesta vehkeestä tosin päteehän noi siihenkin Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.