Guest Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 ... tai Tampereen lähistöltä. Tilaa pitäisi olla yhdelle autolle ja ruuvaus mahdollisuus eli ei pelkkää talvisäilytyspaikkaa. 050-5218683 tai manku(ät)punaraja.com Markus Quote
mikan Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Liity jonoon. Mulle kelpais kans paikka. Tosin sillä erotuksella että 1-2 auton säilytyspaikka. t. Mika Quote
Guest Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 mää kanssa! jotta silmiä auki vain ja kimppatallia pystyyn. Quote
Guest Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Jaa, että tiukassa on tallit. Muistaako joku missä päin Hervantaa on ollut volkkaritalli? IsoD oli siellä joskus kauan sitten käynyt??? -M- Quote
Guest JT Newman Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Overdriven foorumilla puhuttiin Hervannan kalliosuojasta, mutta jonot mielettömät. Tarvetta olisi itselläkin yhden kuplan säilytykseen. Quote
Jope Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Mitähän tommosesta talvisäilytyksestä yleensä pitää maksaa per kuukausi? Quote
-MITO- Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Tällanen oli laitettu 9.8 nyysseihin Vuokralle tarjotaan autohallipaikka Tampereen Tammelassa. Osoite Ilmarinkatu 13 (Siwan vierestä luiska alas). Lämmin ja turvallinen halli, korkeuden puolesta myös pikku pakulle (n. 210 cm?). Vuokra 75 e/kk. Soita 040 583 9459 tai meilaa sumppi ät iki piste fi Talvi tulee (valitettavasti), toimi nopeasti! t. Janne Suomalainen Quote
Guest Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 toi on ilmeisesti sitten vain säilytykseen.... on varmaan tosi siistiä esimerkiksi ajaa 20minuuttia nokka-akselia vaikkapa sisään keskellä kerrostaloalueen kyyliä....taikka harrastaa runsasta rälläköintiä... :DD Quote
Racing Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 toi on ilmeisesti sitten vain säilytykseen.... on varmaan tosi siistiä esimerkiksi ajaa 20minuuttia nokka-akselia vaikkapa sisään keskellä kerrostaloalueen kyyliä....taikka harrastaa runsasta rälläköintiä... :DD Totta...Tänään joku naapureista suivaantui mun kuplan äänistä jo...mutta ei siitä sen enempää...sitä se teettää kun omassa tallissa ja pihassa ruuvaa... Quote
Guest Mika Raussi Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Naapurit on suivaantunut ja naapurit on vaihtunut :p Nyt on kuulunu laulavan laikka myös naapuritalossa, joten eiköhän myö nyt kolmestaan onnistuta pitämään koko kulmakunta kauhun vallassa. Oma talli on hiton mukava, kun työkalut jo tarvii yhen auton mentävän tilan. Quote
Guest ville s Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 onko orivesi liian kaukana pojille?vois olla tiedossa oman tallin yhteydessä useampi sata neliötä tilaa.voin kysästä jos se ois kohtuudel vuokralla.saa tehdä kaikkee mit huvittaa. Quote
Lasse Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Muistaako joku missä päin Hervantaa on ollut volkkaritalli? -M- Juu muistaa, Polunmäenkadulla. Mika, eikö sonniasemalla oo enää äksöniä ? Quote
mikan Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Muistaako joku missä päin Hervantaa on ollut volkkaritalli? -M- Juu muistaa, Polunmäenkadulla. Mika, eikö sonniasemalla oo enää äksöniä ? Sonniasemalla on äksöniä ja vahvasti, mutta kaikki paikat on varattu. t. Mika Quote
Guest migi Posted August 13, 2005 Posted August 13, 2005 Joskus oli Hervannan vierestä Ruskosta talli vuokralla parin kaverin kanssa. Vuokra oli silloin noin 300 e/kk, eli 100 e/kk per lätty ja tosiaan siellä mahtui rakentamaankin. Muistaakseni sato vuokraa talleja nykyään, siellä carruksen vieressä oleva "hallikylä", seinässä lukee numero josta niitä voi kysellä. Quote
Guest Posted August 14, 2005 Posted August 14, 2005 Kyllä Orivesi on vähän turhan kaukana, että jos vaikka 25km säteellä Tampereelta löytyis. Quote
Guest ville s Posted August 14, 2005 Posted August 14, 2005 ok.mu kuuntelen jos tutulla ois tampereella tilaa.ilmotan jos löytyy.. Quote
Guest Posted August 14, 2005 Posted August 14, 2005 -> ville s: olis siistiä saada tietää. orivesi on kipukynnyksen rajamailla kun asun melki kangasalla, mutta on se silti ehkä liian kaukana. pitäisköhän tehdä ekskursioretkeä ruskon hallikeskittymille joku päivä ja sitten ottaa puhelin käteen? Varmasti Mankulle soveltuisi herwood hienosti? ...tosin niin kyllä mullekin....... Quote
Guest Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 No Ruskohan kävis mainiosti, tiedä vaikka kävisin jo tänään vähän kierroksella sielläpäin. Quote
mikan Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 Tommi, eräällä entisellä turbokuplan omistajalla on oma talli Ruskossa. Siltä vois kans kysellä tietäiskö se vapaita tiloja ja muutenkin hintatasoa jne. t. Mika Quote
Guest Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 kysyppä ex-turbokuplailijalta onko sillä tietoja! mä vain olen taas tämän viikon iltanakissa, tosin hepolamminkadulla...mutta ei arvaa yöllä mennä varmaan ekskursioimaan toisten hallien pihamaille......tulee vielä doopermanni ja puraisee..... Quote
Guest Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Härmälässä lämmin työ/varastotila 60 neliöö 280€/kk tiedä sitte soveltuuko talliks, mutta pitää ainaki soitella... Quote
Guest Mika Raussi Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Mie oon jo pitkään miettiny, että koskeessa tilassa vois säilöä autoja päällekäin jos rakentais välikaton ja sinne sais tehtyä rampin. Quote
Racing Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Mä oon harkinnut ostaa trukin ja nostaa niitä talon katolle ja pinoihin pihaan kun ei muuten mahu :) o;- Quote
Guest Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 prkl... back nappula näköjään aiheuttaa turhia postauksia =) Quote
Guest Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 soita manku vaan! jos saa oikeesti hitsata ja rälläköidä ja muutenkin on fiksu niin voin tulla jakamaan tilan ja vuokran näin alustavasti sanottuna. Quote
mikan Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Otetaas vanha topic esiin. Mulla olis edelleen tarve 1-2 auton säilytystilalle Tampereella tai lähikunnissa. Rakentelutila mulla on omassa tallissa. t. Mika Quote
Miglos Posted July 25, 2006 Posted July 25, 2006 Mä voisin tietää pari vaihtoehtoa; Nekalassa, kuiva, lämmin halli tai Ruskossa pienempi lämmin ja vedekäs halli... Tartten vaan SITOVIA ilmoittautumisia ja loitettavuutta vuokran maksuun Quote
Recommended Posts