ozone Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Mitkä tulpat kuumana käyvään koneeseen? Tällä hetkellä taitaa olla NGK:n D6EA:t. Kannet ovat siis pienellä tulpankierteellä. Kone on 2180cc, 044 kannet 42x37, 2x48IDF 40mm kurkuilla, 009 ja 1 3/8" pakosarja. -Otso Quote Link to comment
DOODAH Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 CB performancen sivulla tohon on vastaus? http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1278 Quote Link to comment
Racing Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Sopivat on NGK D7EA Eiks toi pakosarja oo hiukan pieni..??? 36mm??? Quote Link to comment
ozone Posted August 10, 2005 Author Share Posted August 10, 2005 Jaa oiskohan se ollut sitten se 1 5/8", ei kyllä pieneltä näytä... Täytyypä kokeilla tuota D7EA:ta, jos tuo D6 on siis kuumempi. Quote Link to comment
Racing Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Jep seiska on kylmempi kun kutonen. Olivat tilaustavaraa ainakin täällä. Itse ajoin hetken kaseilla mutta menivät niinku tukkoon jotta kylmänä ei heti käynyt kaikilla,mutta hetken kun käytti alkas toimimaan. Seiskaan vaihdon jälkeen ei mitään propleemaa. Muilta valmistajilta ei edes löytynyt D7EA vastaavaa. Quote Link to comment
Guest Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 mulle kertoivat liikkeessä että NGK:ssa piemempi on kylmempi ja Bosch:ssa suurempi kylmempi ??? Vai ymmärsinköhän väärin, mutta antoivat kumminkin vakiota kylmemmän tulpan eli nyt on NGK BP6E S (onko oikein) Ja kuplapaja antoi ohjeeksi moottorin mukaanBOSCH W5DC. Mitä muut suosittelisitte 2276 virikoneelle? Suurin osa ajosta kevyttä kruisailua Quote Link to comment
Racing Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 mulle kertoivat liikkeessä että NGK:ssa piemempi on kylmempi ja Bosch:ssa suurempi kylmempi ??? Vai ymmärsinköhän väärin, mutta antoivat kumminkin vakiota kylmemmän tulpan eli nyt on NGK BP6E S (onko oikein) Ja kuplapaja antoi ohjeeksi moottorin mukaanBOSCH W5DC. Mitä muut suosittelisitte 2276 virikoneelle? Suurin osa ajosta kevyttä kruisailua Menee juuri toisen päin,BOSCH pienempi on kylmempi ja ngk pienempi on kuumempi. Esim. Bosch W8AC on Kuumempi kuin W7AC NGK D7EA on Kuumempi kuin D8EA Laitetaan tähän vielä että ei enempää aiheuta sekaannusta : CB O44 KANSIEN Tulpat on 12mm "moottoripyörätulpat". Ei siis yhtä isokierteiset kun vakiotulpat tai Empi tms. virityskansien tulpat. 2276 Koneeseen jos mulla olisi kokeilisin kaksi pykälää vakiota kylmempää. (Helpottaisi tietenkin kun tietäisi edes mitkä kannet on pitkä vai lyhyt kierre ja minkäpaksuinen kierre.) Quote Link to comment
Guest Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 street eliminatorit ja kierrepaksuus vakio, mutta pituus pitkä! Quote Link to comment
Recommended Posts