Jump to content

Apua! Jarrusylinteri vaihtoehtoja??


Recommended Posts

Minulla on jarru paketti muuten selvillä mutta jarrusylinteriyhdistelmät en tiedä mitkä olis paras yhdistelmä..

 

Eteen tulee n.-63 T-1 rummut ja taakse varhaiset 5-pultti T-3 rummut. T-3 rummut on isommat halkaisjalta kuin T-1, mutta valitsen ne sen takia että ne käy suoraan pitempien vetoakseleiden kanssa.

 

Osaako joku älykkäämpi auttaa minua ja kertoa mitä pitää huomioida ja minkä mallin jarrusylinterit ja pääsylinterin minun kannattaa käyttää?

Link to comment

Älykkyyttä en osaa arvioida, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa.

 

Varhaiset Typ3 rummut, siis ->'63, ei ole Ø kuplan rumpuja suuremmat, vain leveämmät. Nämä käy taakse kuplan nelipulttirumpujen tilalle.

 

'64-> 1500 S ja 1600 rummut on sitten isommat. Ainakin 1500S on ykspiirinen, lienee sama pääsylkkä kuin kuplassa??? Etkastahan tuon vois tarkistaa. S:n viispulttirumpu käy suoraan kolkin nelipulttijarrujen kanssa.

Link to comment

Etkasta selviää osanumerolla mitkä rummut sulla on, tod.näk noi S:n rummut. Kolkin osanumba alkaa 311XXXXXX. Jos en väärin muista isot ja pienet rummut erottaa vain numerorimpsun jälkeinen kirjain. Olikohan isommassa D ja pienemmässä C....

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...