Hebster52 Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Minulla on jarru paketti muuten selvillä mutta jarrusylinteriyhdistelmät en tiedä mitkä olis paras yhdistelmä.. Eteen tulee n.-63 T-1 rummut ja taakse varhaiset 5-pultti T-3 rummut. T-3 rummut on isommat halkaisjalta kuin T-1, mutta valitsen ne sen takia että ne käy suoraan pitempien vetoakseleiden kanssa. Osaako joku älykkäämpi auttaa minua ja kertoa mitä pitää huomioida ja minkä mallin jarrusylinterit ja pääsylinterin minun kannattaa käyttää? Quote Link to comment
-tipi- Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Älykkyyttä en osaa arvioida, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa. Varhaiset Typ3 rummut, siis ->'63, ei ole Ø kuplan rumpuja suuremmat, vain leveämmät. Nämä käy taakse kuplan nelipulttirumpujen tilalle. '64-> 1500 S ja 1600 rummut on sitten isommat. Ainakin 1500S on ykspiirinen, lienee sama pääsylkkä kuin kuplassa??? Etkastahan tuon vois tarkistaa. S:n viispulttirumpu käy suoraan kolkin nelipulttijarrujen kanssa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted August 14, 2005 Author Share Posted August 14, 2005 Onko nämä kolkin rummut sitten noi myöhemmät? Ne on n.1-2cm isommat haljaisijaltaan mutta niillä on Widefive bultti jako. Olis hyvä tietää kun tilaan tarvittavat lisä kilkkeet... Quote Link to comment
-tipi- Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Etkasta selviää osanumerolla mitkä rummut sulla on, tod.näk noi S:n rummut. Kolkin osanumba alkaa 311XXXXXX. Jos en väärin muista isot ja pienet rummut erottaa vain numerorimpsun jälkeinen kirjain. Olikohan isommassa D ja pienemmässä C.... Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 1, 2005 Author Share Posted September 1, 2005 En oo ehtiny tarkistaa sitä numeroa kuin vasta nyt. Se on 311501615F. ->Edit: Ilmeisesti 66-74 vm. kolkin rummut. BRAKE DRUM, TYPE 3 66-74, REAR, GERMAN, 4 LUG Sillä erolla että nää tosiaankin on 5-pulttiset... Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 2, 2005 Author Share Posted September 2, 2005 Minun moka... Kun luen tarkemmin niin siinä lukeekin E eikä F numerosarjan jälkeen. Sen mukaan ne siis on Rummut, T-3 3 64-65, Taka, 5-pultti type... :oops: Tässä on kuvia niistä verrattuna yhteen kuplan rumpuun. Quote Link to comment
-tipi- Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Noiden rumpujen sisään käy typ3 nelipulttikamat. Quote Link to comment
Tomppa Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Ostaisko joku uusia tollasia Type-3 takarumpuja ja mitä niistä suostuttais maksamaan? Hinnat vois olla jossain 70-80 euron kappalehinnassa brassiversiona ja euroversiona 120 euron luokkaa kipaleelta. Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 2, 2005 Author Share Posted September 2, 2005 Noista maksoin 120€, mutta hintaan sisältyi myös hyvät jarrukilvet sekä uudet jarrupalat. Vain sylinterit pitää ostaa uudet. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.