Guest Jussinbussi Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Tuntuu olevan vaikeuksia saada vakio 34 solex ja sen imusarja pitäviksi. Se imusarja on varmaan joskus kiristetty liian tiukalle eikä näin ollen ole ihan suora. Olen koittanut käyttää 2:ta tiivistettä ja väliin jotain punaista perus tiivisteliimaa. Pitää ihan hyvin muutaman päivän kunnes alkaa tihkumaan bensaa juuri sen verran että haju tulee. Paksumpi tiiviste ja parempi liima? Uusi imusarja? Kanada? Jussi Quote Link to comment
Kujis Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Imusarjan laipan koneistus suoraksi. :o Quote Link to comment
Tanhis Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Vaahtomuovin pala ja rasvaa imariin ja leveällä latta viilalla näppärästi ”koneistat” sen kuntoon. Ja onko varma että bensa ei tihku jostain muualta esim läppäakselista. Quote Link to comment
non-hippy Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 locktite tasotiiviste 574 reilusti vinoon pintaan ja jäykkä(paksu) tiiviste siihen päälle "kellumaan". Kaasarin voi vaikka löysästi asentaa saman tiivisteliiman kanssa paikoilleen ja antaa liimojen kuivua . Loppukiristys sitten seuraavana päivänä. Tämä aine kestää bensaa ja olen tiivistänyt tolla metodilla monia syöpyneitä/vääntyneitä tiivistepintoja -40,-50 lukuisissa moottoripyörissä. Hyvällä tasoviilalla saa pahat epätasaisuudet vähemmän pahoiksi. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Paisutettu PTFE toimii kans monessa kierossa paikassa. Quote Link to comment
Guest Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Hylomar Universal Blue? Tuota ite ainakin tuuppaan väleihin mitkä pitää öljyltä/bensalta saada pitäväksi, kestää se vettäkin. Toiminu mulla ainakin hyvin tähän asti tasopintojen & paperi/kumitiivisteiden kanssa. Tämähän ei siis juuri kovetu vaan jää notkeaksi, tosin siksi tiivistääkin ainakin pieniä välejä hyvin. Quote Link to comment
spege Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 oletko varma että se on imusarja joka on kiristyksestä kärsinyt? Yleensä se on kaasuttimen laippa. Pinnapultit pois, lasilevy ja hiomapaperi. Ei liimaa tiivisteeseen. Quote Link to comment
Recommended Posts