Untzikks Posted June 24, 2013 Posted June 24, 2013 Eli kylmänä ilman ryyppyä toimii hyvin ei pauku ja poksu mutta lämpimänä alkaa paukkumaan poksumaan pienestäkin rasituksesta kone on vakio 1500 vapaasti virtaavalla putkella Quote
mmm5mMattiH Posted June 24, 2013 Posted June 24, 2013 Vahvasti vaikuttaa sytkäongelmalta. Millaiset syttövehkeet siellä on paikoillaan? Quote
Untzikks Posted June 27, 2013 Author Posted June 27, 2013 No nyt on kärjellinen 009 kopio mutta ei muutu miksikään eri jakajilla Puolaa vois tieten kokeilla vaihtaa uusiksi Quote
mmm5mMattiH Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 Mulla oli kerran konkka sökönä. Se aiheutti samoja oireita. Quote
HSuomi Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 Eihän pääsuutin tai mikään siihenliittyvä kanava olisi tukossa? Kylmänä ryyppypäällä pelaa mutta kun ryyppy aikeaa ni loppuu kakun tuleminen... Eiks just tollanen ollu sen 34 kaasarin perus ongelma että joku pääpiirin rööri menee tukkoon? Quote
Untzikks Posted July 3, 2013 Author Posted July 3, 2013 Tuossa tais olla 32 kaasari kun on yks reikä kansilla minusta tuo tuntuu enemmän syttö ongelmasta kun tuntuu ja kuulostaa että tippuisi yks pytty pois pelistä Quote
hyeena Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Jatkan nyt tähän vaikka on käsitelty muuallakin. Uusi EMPI34 ja Vanha Bosch 009 kärjettömällä. Aiemmin ykkösellä lähtö vaati kierroksia ja kytkimen luistattamista (paitsi ihan kylmänä toimi hyvin). Nyt teki sitten näin, eli roplottaa eikä ota kierroksia kovinkaan mieluusti. Voiko sytkä (tämä sama 009) olla tässäkin syyllinen? Kastelisiko tulppaa tms. koska gaso haisee kyllä toisinaan. Seuraa ääninäyte. http://snd.sc/1bsCEKE Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.