metake Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Pääsylinterissä on neljä lähtöä, onko parempi vetää taakse kaksi linjaa vai riittääkö että haaroittaa putken takana?Kuvan sylinteristä vedät etummaisilta lähdöiltä yhden kummallekin etupyörälle. Taemmista lähdöistä vedät yhden putken taakse jonka haaroitat taka-akselin tuntumassa. Jäljelle jää 1 kpl lähtöjä kumpaankiin päähän, jotka on tarkoitettu jarruvalon anturille, niihin ainakin toiseen siis ko. anturi, ja toisen tarvittaessa tulppaat. Quote Link to comment
aki Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Joo juuri noin. 356:ssa on siinä keskitunnelin päässä t-kappale, samanlainen kuin fläkässä. Kalikka kiinnittyy yhdellä 6mm pultilla ja siitä lähtee letkut. Letkut muuttuu taas putkiksi vetareiden suojaputkessa olevien kiinnikkeiden kohdalta ja jatkuu sellaisina pyöräsylintereille asti. Balanssi tuskin merkittävästi muuttuu, edessä on kuitenkin tuplasylkät. Quote Link to comment
Hartza Posted June 15, 2014 Author Share Posted June 15, 2014 Bif lähenee uhkaavasti ja tekemistä on vielä paljon. Ovet, mittarit, sivuikkunat ja vähän sisustaakin on jo paikallaan ja jarrutkin on kasattuna. Kannet käytin koneistamolla ja Oldis lupasi auttaa moottorin kasauksessa. Antakaas vinkkiä miten saisin etu--/takaikkunan alumiinilistan paikoilleen. Tein siihen sellaisen salmiakinmuotoisen työkalun, mutta ei silti onnistu millään. Eikös oikea tapa ole laittaa lista irrallaan olevaan ikkunaan? terv: Hartza_DWL Quote Link to comment
Lasse Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 juunkas eteen ja yks taakse, haaroitus vaihdelaatikon eteen. Jäljelle jääneet reijät tulpataan valoantureilla. Quote Link to comment
Hartza Posted July 24, 2014 Author Share Posted July 24, 2014 Paljon on taas viime päivityksen jälkeen askarreltu Porschen kimpussa. Kone saatiin läjään reilu viikko sitten ja koekäyttö tehtiin onnistuneesti penkiissä. Lomaillessani DWL:n poijjaat olivat lyöneet koneen kiinni ja askarrelleet puuttuvat pellit,kannakkeet ja vivustot paikoilleen. Koeajokin on kuulemma suoritettu, joten hyvältä näyttää. ISO kiitos DWL:n apujoukoille. Vaatii vielä ainakin vaihdevuston/kytkimen säätöä, jarrujen ilmausta, sähköjen virittelyä, jotain öljyvuotojakin oli havaittu ja sisustakin on vielä puolitiessä. Jos kaikki menee aamulla nappiin niin 356 starttaa perjantaina BIFfiin - pitäkää peukkkuja! Hartza_DWL 6 Quote Link to comment
Hartza Posted August 19, 2014 Author Share Posted August 19, 2014 (edited) All show, no go! Porsche saatiin läjään, mutta valitettavasti BIFfissä käytiin trailerikyydillä. Kytkintä ei saatu pitämään ja koneesta kuului tyhjäkäynnilliä epämiellyttävää kolinaa. Lisäksi starttaus oli todella tuskallista alkuperäisellä 6V sähköjärjestelmällä. Eli projekti jatkuu... Nyt kone on tallin lattialla ja kytkimen pitoa pitää etsiä erityyppisillä levyillä. Tämän lisäksi ajattelin päivittää sähköt 12-volttiseksi. Hartza_DWL Edited August 19, 2014 by Hartza 4 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.