KimmoH Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Mitäs tiivistenauhaa suosittelisitte pallukan sisälokarin ja takakyljen/kaaren pellin väliin ja mistä kannattaisi käydä etsimässä ? Quote Link to comment
Anssi Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 massaa siellä alunperin mielestäni on http://www.dinitroluk.com/sealer.php Quote Link to comment
KimmoH Posted August 14, 2013 Author Share Posted August 14, 2013 Mulla siellä oli ihan tiivistenauha alunperin. Ajaisikohan tuo massa sitten saman asian, sitä on hyllyssä vino pino. Quote Link to comment
metake Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Tarkoitatko sä erillistä alumiinistä jälkiasennettua tarvike-sisälokaria? Vai kenties ihan sitä alkuperäistä kiinni hitsattua korirakenteen osaa? Quote Link to comment
KimmoH Posted August 14, 2013 Author Share Posted August 14, 2013 Paikoillaan siis oli alkuperäinen sisälokari eli hitsattu korirakenne, ei mitään alumiinisia sisälokareita siis ja helmat kun purin siitä päältä niin välissä oli alunperin ollut "tiivistenauha". Tiivistenauhasta korjausoppaissakin puhuvat. Nyt tuon sisälokarin ulkolaidan olen vääntänyt pellistä uusiksi ja ennen kuin hitsailen kylkipellin takakaarineen päälle niin mielelläni laittaisin alkuperäistä vastaavan tiivistyksen tuonne väliin. Yksi kuva kun valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa, niin laitetaampa esimerkki ;) Eli tuossa sisälokarin yläreunassa kulkee tiivisteen ura ja siihen pitäisi passeli liimattava tiiviste löytää. http://www.justkampers.com/vw-t2-bay-window-parts/t2-bay-body-panels/rear-wheel-arches/221-801-562-j-rear-wheelarch-tub-offside-right-for-t2-1971-1979.html Quote Link to comment
KimmoH Posted August 14, 2013 Author Share Posted August 14, 2013 Eli joku solumuovin tapainen tiivistenauha olisi paras ratkaisu mutta millä nimellä tuota voisi hakea esim. Motonetistä, tms. ? Quote Link to comment
KimmoH Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Teollisuus Etolasta löysin lopulta tarrakiinnitteistä solukumitiivistettä, pitäisi kestää suomen ilmastossa ja lämpöisessä tallissahan auto kuitenkin talvet makaa. Pikkuisen vaati askartelua mattopuukon kanssa mutta tuo oli hyvä ja halpa aihio. Vasen puoli jo kasattu tuon kanssa ja hyvin tuntui asiansa ajavan peltien välissä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.