Guest Zatiainen Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Niin, mitä luulette paljonko seuraavanlaisella paketilla on puhtia * 88 putket normaali iskulla * 290 asteinen nokka * 8,5 puristukset * 32/36 kaksikurkkuinen weber * Normaali pakosarja * Normaalit kaksi reikä kannet Ja miten saisin vielä helposti lisää.... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 80-85? Quote Link to comment
Racing Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 60-65. Tiedät varmaan itsekkin "millä saisit niitä lisää". Kysytään paljonko on rahaa sijoittaa,500,1000,3500 euroa? Tuo vakiopakosarja ja proge kaasarisysteemi ekana ahistaa. Ja penkeissä on eroa mikä on "totuus" niin siitä voi olla montaa mieltä! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Taitaa kyösti olla lähempänä. Enhän mie muistanukaan, ettei vakio 1600 koneessa ollu kun 50 hepoa. Quote Link to comment
Guest Zatiainen Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Oletteko tosissanne että tuo kaasutin ahistaa, pakosarja oli kyllä tiedossa. Quote Link to comment
Tomppa Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Joo, itse olisin veikannut johonkin Raussin ja Kulmalan väliin, mutta sitä mieltä olen itsekin, että polttoaineen syötössä tuossa eniten hävitään, kun on tuollainen kaasari (pitkä imusarja, vain yksi kurkku per kansi yms), kannet tekemättömät, venttiilit pienet yms. Muutenhan tuo kone on ihan kohtuullinen "ilmapumppu" joten imu- ja pakopuoli sekä tietysti kannet kun saa kondikseen, niin Raussin arvio ylittyy todennäköisesti muutamalla hevosella. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Mie heitin ton miun arvion perustuen erääseen mitattuun tulokseen vastaavan kokosella koneella. Voi olla kyl, että jos ei tee kansille mitään ja on vaan yks kaasari pitkällä imusarjalla, niin sinne asti ei päästä. Nurkkakaasarit. Ei varmaan tarvii olla välttämättä tuplatkaan kunhan pääsee vaan pitkän imusarjan kirosta eroon ja pienellä kanavien viimeistelylläkin virtaa jo paremmin. Quote Link to comment
mick Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Nurkkakaasarit. Ei varmaan tarvii olla välttämättä tuplatkaan kunhan pääsee vaan pitkän imusarjan kirosta eroon ja pienellä kanavien viimeistelylläkin virtaa jo paremmin. Mulla on nurkkakaasarit, yksikurkkuiset. Miten niitä kanavia kannattaa viimeistellä? Joskus mopopoikana puhuttiin, että ei saa olla kanavat liian sileät, bensa pisaroituu herkemmin... Onko totta vai tarua? Mitäs muuta te olette tehneet kanaville? Kuvaa tarjolla kellään? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Siliään pintaan joo pisaroituu bensa, mutta ei se sitä tarkota, että kaikki valupurseet ja kantit pitäs jättää jälelle. Kaikki pykälät sunmuut pois, niin pitäs toimia paremmin. T-1 kansia ei oo kyl tullu tarkemmin roplattua noin erityisemmin. Ja sitten kun imusarja sattuu kanteen, eikä tiivisteen reikä oo liian pien. Ei sitä pisaroitumista tasvi lyhkäsillä sajoilla paljoo pelätä. Kunhan eivaan ihan kiillottamalla kiillota kanavia. Vaikka lasikuulapuhallus viimesenä vois olla hyvä jos sattuu vehkeet olemaan. Quote Link to comment
Guest Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Juu, penkeissä on eroja. Quote Link to comment
mikan Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Minkä kokoinen kaasari on Fordin OHC:ssa josta irtoaa n. 100 hv? Ajattelin vain kun olitte sitä mieltä että tuo kaasari ahdistaa. t. Mika Quote Link to comment
Racing Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Ei voi silti verrata foorttin maamoottori on moninkerroin erilainen kun vw boxer,vw T-1 koneeseen pitäisi saada kammiomainen imusarja tuolle kaasarille toimiakseen ja vakiopässinsarvet ahistaa jne. Sanotaanko että "tehollisesti ahistaa T-1 moottorissa rakenteensa vuoksi". Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.