sponge Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 Onko kellään mittoja olemassa siitä mihin kohtaan CSP irssikäkkylät kuuluu liimata torsioputkeen? Ja onko jotain osviittoja niitten asennosta erittäin matalaksi tarkotettuun ajoasentoon niin että auraus pysyis viä jossain siedettävissä? Ja selvennän viä että erittäin matala ei oo 8cm vaan se on siinä 0-2cm tietämillä. Ja onko kukaan laittanu kuplan jousilattoihin kolkin tukivarsia? Quote
Ketsa Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 IRS:in korvake pitää olla oikeassa linjassa suhteessa jousilattaan, joten ei sitä voi mitenkä vain pyöritellä. Auraus? Jos tarkoitit kampperia, niin sitä voi korjata sovittamalla tukivarret väärille puolille. Tosin en ymmärrä mitä väliä pyöräkulmilla on 0-2 cm maavaran kanssa. Kolkin ja kuplan IRS tukivarsi on sama kalikka. Quote
sponge Posted October 6, 2013 Author Posted October 6, 2013 Onhan sillä väliä mihin asentoon sen työntää, koska sen kiinnikkeen asennon/kohdan muuttamalla saa aurausta pienemmäksi sillon kun tuki varsi on ääriasennossa. Eli jos sen hitsaa vakio kohtaan ja ajaa tosi matalana niin sillon tulee aurausta pyörälle samaan tapaan kuin heilurissa, mutta ei tosin niin paljoo. Ja kolkin tukivarret on muuten identtiset paitsi kiinnitysreijät eri kohdassa, tarkennan vielä että ne tukivarret mitkä on kolkissa "tupla"latalla. Quote
Tanhis Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 Mieti nyt vähän kysymystäsi että mikä olisi täydellinen vastaus. Jotain tyyliin siirrä ne 1cm 72,5 asteen kulmassa pohjoiseen. Eli kokoa alustasi renkaineen päivineen haluamaasi korkeuteen ja siittä rupeat testaamaan mikä olisi sopiva kulma ja paikka. Ja myös lattojen kanssa pitää puljailla että kaikki saa about kuntoon. Ja siinä suhteessa olet oikeassa että niiden paikkaa muuttamalla saat pyöränkulmia parannettua. Mutta jos oikeasti maata haluat viistää ja säilyttää auton melkein ajettavana niin nosta torsioputkeä ylöspäin. Quote
Timppa Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 onko tarkoitus ajaa kadulla vai radalla? jos puhdas stance laite tulossa, suositteleisin tosiaan ilmajousia, voipi olla _hieman_ epämukava ajella kadulla tolla korkeudella kokoajan, on kokemusta kyllä. Quote
sponge Posted October 7, 2013 Author Posted October 7, 2013 Ilmajouset tulee, mutta lähinnä haen sellasta osviitta kohtaa tolle palikalle ja jos joku on sattunut asennoimaan noi semmoseen asentoon että liki pohjamaassa ei väännä hirmuisesti/ollenkaan tukivarren puslaa. Mittoina vissiin voi toimia iskaritolpan päästä mitattuna palikan ulkoreunaan ja korkeus asentoa mitattaessa esim suoraa ylöspäin torsioputkesta korkeimpaan kohtaan palikkaa. Pakkohan se lopuksi on kattoo pyörän kulmat oikein ennenkö sen lopullisesti liimaa. Quote
sponge Posted November 6, 2013 Author Posted November 6, 2013 Onks kellään semmosta jigiä lainata/myydä/jotain? Tossa kun noita yritti asetella ja latat sen verran erilailla "vääntyny" ni meinaa mennä hankalaks. Eli jos jollain olis jigiä tohon irssitykseen niin olisin erittäin kiinnostunut. Quote
pipo_esa Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Kangasalla olis myös tarvetta talven aikana Quote
-Alex- Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Talven aikana tehdään kaverin kans pari irs jigiä. Quote
Guest Riku-66 Posted January 22, 2014 Posted January 22, 2014 Olisko säätöpalat oikea ratkaisu ? Quote
pipo_esa Posted February 2, 2014 Posted February 2, 2014 Onkos tosta irssin tukivarren sisemmän kiinnikkeen paikasta edes jonkinlaista kuvaa että missä kohdassa sen pitäisi olla? Jigi on mutta on hieman epäselvää kumminpäin jigin pitää olla, eli onko sisemmän kiinnikkeen pultti vääntösauvan putken keskipisteen yläpuolella, eli onko koko kiinnike niinkuin yläviistoon hiukan? Quote
Ketsa Posted February 2, 2014 Posted February 2, 2014 Tossa näkyy jälkiasenteiset korvat. https://lh6.googleusercontent.com/-tEYZ3lq03ak/UpBx8voH6FI/AAAAAAAAC7s/SAsY8RFMujc/w521-h694-no/IMG_5304.jpg Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.