XTeme Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Miten Kuplan takasivulasit kannattaa irroittaa, kun tiivisteitä en haluisi rikkoa? Onko se vaan selälleen takapenkille ja painetaan jaloilla ulos huulista? Kannattaako ne kromilistat tiivisteistä poistaa ennen? Quote Link to comment
Tanhis Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Jos tiivistettä ei halua rikkoa niin tosiaan takapenkille ja tasaisesti painamaan niin tulee ulos. Joskus koetettiin rikkoa takasivulasia kun joku oli sanonun että sisäpuolelta sitä ei potkaisemalla saa rikki. No sisäpuolelle ja yhdella jalalla potku nurkkaan ei aiheuttanut lasin särkymistä eikä edes se että tippui sen jälkeen betonille tiivisteineen. Quote Link to comment
Hebster52 Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Jos on vanhat tiivisteet niitä voi hieman auttaa kevyesti irroittamalla huuli alustasta jollain tylpällä työkalulla. Tahtoo "liimautua kiinni" aukkoon iän mukaan. Minä oon myös irrottanu käyttämällä kaksi meisseliä ja aloittanu takaa lirkuttaen kumia irti ulospäin ja sit varovasti eteenpäin kun noin puolivälissä voi jo irrota kun ulkopuolelta pikkasen rynkyttää. Näin siis jos oon ollu yksin irrottamassa... :) Potkimalla on hyvä olla kaveri ulkopuolella ottamassa koppia... ;) Quote Link to comment
XTeme Posted November 15, 2013 Author Share Posted November 15, 2013 Ok tack, eli voisi koittaa varoenkin ennen kuin antaa monoa. Mites ne kromilistat tiivareissa saako olla paikallaan vai saako niitä edes irti tiivistepaikalla? Quote Link to comment
Tanhis Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Ok tack, eli voisi koittaa varoenkin ennen kuin antaa monoa. Mites ne kromilistat tiivareissa saako olla paikallaan vai saako niitä edes irti tiivistepaikalla? Jätä paikalleen. Quote Link to comment
Recommended Posts