Hebster52 Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Oliskohan tämmöinen yhdistelmä mahdollinen Suomessa? Tiedän tilavuus ja teho, pälä pälä...jne. Mutta muutoskatsastaahan periaatteessa joutuu kumminkin jos vaihtaa isompikonekin? Eihän juniksissa ollu isompaa kuin 1500cc konetta vakiona kumminkaan? '62 Camper with TDI. Front view '62 Camper. Interiour '62 Camper. Engine '62 Camper. Rear view Siitä oli myös juttua heinäkuun Volksworld lehdessä... Quote
Ketsa Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Taisit ottaa aika rajua roppia nuhaan, kun tuollaiset alkaa mielessä pyörimään ;-) Quote
Hebster52 Posted October 6, 2005 Author Posted October 6, 2005 Joo, vähän haistelin Salm...eikun siis Munkintippoja... ;-) Quote
Guest wiima-62 Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Joo hyvältä näyttää,,,,kävisköhän mun junikseen Quote
Ketsa Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Yleisestä mielenkiinnosta, mikä on juniksen tehokkain vertailumoottori? Pälkäneen tekniikkatuokiossa aikoinaan AKE:n hemmo jutteli, että harkinnassa, että palloa saisi käyttää verrokkina. Onko tietoa onko harkinnasta tullut päätös? Quote
JaniM Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Vertailukone 1500, mitähän ne tehot lie. Pallo ei käy enään vertailukohteeksi, koska autojen sukupolvet otetaan huomioon nykyään. Tämä tuli just vuonna 00-01, kun itsekin tein tuon muutoskatsastuksen omaan junikseen. Tällöin minäkin pystyin vertaamaan pallon 2l ruiskuun 70 hp, sillä edellytyksellä että akselistot vastasi pallon ja tukiraudat myös. Eli 85 heppasen 2.5l sai junikseen ängettyä laillisesti. Nykykantaa en tiedä mikä AKElla on. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.