Jump to content

Olisiko kiinnostusta seinäkalenteriin?


Recommended Posts

siihenhän vois laittaa suomi poikien kuplia jne.höystettynä näpsäköillä pimuilla!!!vai...?!

 

Siinä oliskin mun mielestä henkeä. Hyvän näköisiä vwaunuja löytyy valtakunnasta, hyvännäköisiä naisiakin ja kuvaustaitoisia ihmisiä. Jos jollain on kaikki samassa huushollissa niin eikun emäntä nokkapellille poikittain ja kamera laulamaan :D.

 

Kannattaa alkaa pikapuoliin suunnitteleen, en tiedä miten mahtaa väkeä kiinnostaa peipet pilkkihaalareissa...

Link to comment

joo,eihän niitä tissejäkään tarvi välttämättä joka paikkaan tukkia.se olis kyllä aivan siistiä ku tekis suomi poikien volkkareista kalenterin,täällähän on paljon siistejä rakenneltuja vehkeitä!!

Link to comment

Itse olen jo muutamana vuotena teettänyt oman seinäkalenterin paikallisessa kopioliikkeessä - kuvat ovat olleet yleensä edellisen kesän vw-tapahtumista otettuja. A4 kokoinen kuva ja alapuolella samankokoinen päivyri osa jolloin päivien kohdalla on tilaa kirjoitella vaikka tulevat tapahtumat muistiin.

Link to comment
Sami Funken kanssa ollaan alustavasti sovittu valokuvista.

Tissejä ja perseitä ei paljoa ole juu tarjolla, mutta vielä ehtii korjaamaan osittain tilannetta jos pitää kiirettä! (Siis malleja vyöryy oven taakse hätäseen... =oP)

Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...