Guest T_H Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Osaiskohan ketään auttaa. Kun autolla kiihdyttää niin menee normaalisti alakierroksilla mutta meno loppuu yhtäkkiä kierrosten ollessa vielä melko alhaiset niinkuin olisi kierroksen rajoitin tai jotain. 1700cm kone,vauhtipyörä kevennetty,imu ja pakopuoli avarrettu,kannet laskettu(kaksreikäkannet),virtaavampi putkisto,35 nurkkakaasarit,uusi bensapumppu. Tankki puhdistettu ja polttoaineletkut,tankkiin vaihdoin samalla uuden suodattimen. Nokka-akselista ei oo tietoa,en ole avannut konetta. Joku on epäillyt virranjakaja/sähköhäiriötä,joku ettei kaasarit pelitä(ostin käytettyinä) tai ruoki tarpeeksi,joku nokka-akselia. Eli oliskohan kellään varmaa tietoa ettei tarvi raapia päätä puhki miettiessä mistä johtuu..... Quote Link to comment
metake Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 ...meno loppuu yhtäkkiä kierrosten ollessa vielä melko alhaiset niinkuin olisi kierroksen rajoitin tai jotain. Joku on epäillyt virranjakaja/sähköhäiriötä... Eihän vaan mahdollisesti ole paikallaan sellainen virranjakaja, jossa on pyörijässä kierrostenrajoitin? Pyörijän vaihtamalla voi asian testata. Quote Link to comment
mikan Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Ottaako paikoillaan normaalisti kierroksia? Ilmeisesti kierroslukumittaria kuplassasi ei ole? t. Mika Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Mulla oli ihan sama ongelma syksyllä ja mulla ongelmana oli liian pienet pääsuuttimet. Minkä kokoset sulla on siellä nyt? Quote Link to comment
Guest T_H Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Paikallaan kiertää normaalisti. Suuttimia oon kanssa miettinyt et jossei ruoki tarpeeksi mutta aiheuttaako liian pienet suuttimet tolla tavalla.. virranjakajan vois koittaa vaihtaa tai sit sen pyörijän jos kerran semmosiakin on jotka kierroksia rajoittaa. Quote Link to comment
Guest T_H Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Vakiosuuttimet paikallaan.. Quote Link to comment
Guest T_H Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Virranjakajassa normi pyörijä. Mites noi suuttimet osaako kukaan neuvoa mimmoset kannattaa vaihtaa pääsuuttimet ja ilmasuuttimet et toimii yksiin.. Quote Link to comment
Paadre Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Oletko kokeillu toisella puolalla? Quote Link to comment
oldis Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Muutama juttu minkä voisi tarkistaa. Uusi bensapumppu - kannattaa tarkistaa että pumpun käyttötanko on oikean mittainen että pumppu myös toimii. Jos vaihtaa uuden pumpun vanhan tilalle niin se ei välttämättä tarkoita että vanha käyttötanko olisi uuteen pumppuun sopiva. Mikäs virranjakaja sulla on paikoillaan? Onko kärjet vai kärjetön sytkä? Jos kärjet, tarkasta kärkiväli sekä jakajan ennakoiden toiminta (mekaaninen/alip.). Katso myös kärkilevyn maadoituspiuha jakajan rungon sisältä ettei se ole poikki ja kun alipaine-ennakko liikuttaa kärkilevyä (jos alipaine-ennakolla varustettu jakaja) niin aiheuttaisi mainitun oireen. Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Muutama juttu minkä voisi tarkistaa. Uusi bensapumppu - kannattaa tarkistaa että pumpun käyttötanko on oikean mittainen että pumppu myös toimii. Jos vaihtaa uuden pumpun vanhan tilalle niin se ei välttämättä tarkoita että vanha käyttötanko olisi uuteen pumppuun sopiva. Mikäs virranjakaja sulla on paikoillaan? Onko kärjet vai kärjetön sytkä? Jos kärjet, tarkasta kärkiväli sekä jakajan ennakoiden toiminta (mekaaninen/alip.). Katso myös kärkilevyn maadoituspiuha jakajan rungon sisältä ettei se ole poikki ja kun alipaine-ennakko liikuttaa kärkilevyä (jos alipaine-ennakolla varustettu jakaja) niin aiheuttaisi mainitun oireen. tuo ennakoiden toiminta on tosi tärkee että ei vaella ne ennakot kun antaa kaasua. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.