metake Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Kertokaas hyvät ihmiset, että mikä tuo kuvassa punaisella ympyröity kikkare on ? Itselläni ei sellaista ole (-73 S), vaan ainoastaan eristeessä kolo ja tyhjä paikka pellissä. Kuuluisko siinä olla TUO ja mikä TUO on ? Hyvinpä tuo tosin ilmankin kulkee, mutta ihmettelen vaan moista kikotinta... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 tietokoneen pistoke, ei ehkä vag-comilla toimi tänäpäivänä tosin... Quote Link to comment
metake Posted November 7, 2005 Author Share Posted November 7, 2005 No sitä hiukan epäilinkin.. Tuossa mun kuplassakin vissiin pitäis kai olla tuollainen ? Hyvä että joku on sen jo poistanut, pois vaan kaikki ylimääräiset härpäkkeet :D Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 joo purin menneellä viikolla tommosen pois kun oli tiellä. Siitä meni kaksi piuhaa suoraan startille ja loppuja en oo viä selvittäny, mut pitää nekin nyppiä pois niin helpottaa toi johto sekamelska. Quote Link to comment
Guest Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Aika kätsä systeemi ollu aikanaan, siitä sai VAG "tietokoneella" luettua akkunesteen määrän ja moottorin puristuksetkin.... Jan Quote Link to comment
metake Posted November 7, 2005 Author Share Posted November 7, 2005 Siis tä ?? Moottorin puristukset, millä ne sen luki ? Quote Link to comment
Guest Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 laskemalla kuinka paljon startti ottaa virtaa. YKK saatiin kampuran asentotunnistimesta ja ykkössylinterin kipinä tunnistettiin tulpanjohtoon menevästä piuhasta.. tähän vielä muuttujaksi akun varaustilan arvo ja akun napojen jännite-ero puristustahdin/vastuksettoman liikkeen aikana... Ääh jotenkin noista se laskettiin. Asentoanturi kertoo mikä pytty, ja startin ottama virta kertoo kuinka helposti moottori pyörii. Jan Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 saksalainen insinööri Quote Link to comment
Racing Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 laskemalla kuinka paljon startti ottaa virtaa. YKK saatiin kampuran asentotunnistimesta ja ykkössylinterin kipinä tunnistettiin tulpanjohtoon menevästä piuhasta.. tähän vielä muuttujaksi akun varaustilan arvo ja akun napojen jännite-ero puristustahdin/vastuksettoman liikkeen aikana... Ääh jotenkin noista se laskettiin. Asentoanturi kertoo mikä pytty, ja startin ottama virta kertoo kuinka helposti moottori pyörii. Jan Liittyykö se jossain AS lohkoissa vp:n päässä oleva muovikumitulppa jotekin tuohon asentotunnistinjuttuun?? Quote Link to comment
Ketsa Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Siihen aukkoon anturi tuli, eli ilmeisesti jokin peitetulppa kyseessä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.