tolvana Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 (edited) Kohokammio valuu lähes tyhjäksi toisen läpän päälle ja tietty pyttyyn asti. Missä vika? Edited May 6, 2014 by tolvana Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Kohokammion alla olevissa poikittaiskanavissa voi olla siellä jossain sisällä keskellä kanavaa oleva lyijytulppa irti. Korjaukseen ei oo miun taidot ja tieto koskaan riittänyt, miulla oli just samalla tavalla vuotava drla. Se ilmeisesti onnistuisi kun ottaisi sen kanavan päittäiset lyijyblommit auki ja jotenkin kahdella tapilla puristaisi lyijyhelmen oikeaan paikkaan, vielä kun sen paikan vaan tietäisi. Mie sain aikoinaan ehjän tyhjän varaosarungon tilalle johon vaihdettiin vuotavasta kaasarista kaikki irtohilut sellaisenaan tilalle (läppäakselit, suuttimet, koho + neula ym.) ja ongelmat poistuivat. Eli se oli selvästi kaasarin rungon sisäinen ongelma. Puavo / DWL Quote Link to comment
tolvana Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 (edited) Pannaampas sitten remonttiin tääkin lortto. Ilmankos oli niin halpa, hihihii... Sambasta pöllitty foto. Edited May 6, 2014 by tolvana Quote Link to comment
JM Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Pannaampas sitten remonttiin tääkin lortto. Ilmankos oli niin halpa, hihihii...image.jpg Sambasta pöllitty foto. kysy terolta. Quote Link to comment
Jope Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 (edited) Voi hyvin korjata: plommi pois ja ilmakon kuti juuri sopiva tulpaksi. Näin on korjattu kun pakkanen irrottanut tulpan. Mitähän se vetää viivaa kirjoituksen päälle? Edited May 7, 2014 by Jope Quote Link to comment
NO H2O Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Voikos tässä kysyä miten "halvari" tehdään? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.