Guest ritariässä Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 olisko ideaa? moni ei varmaan periaatteellisista syistä halua laitella juttujaan pölhölänsivuille. itte voisin kirjoittaa 72 sivun mittaisen jutun vaihdekepin nupin vaihdosta:) Quote
joksa Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 eiköhän tuo esim rakentelu-palstalle mahdu. Quote
Guest ritariässä Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 jooo, oot oikeessa. laitanpa joskus juttuu vaihdekepin rempasta:D Quote
Jope Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Mitenkäs usein muuten vaihdekepin nuppi pitäis uusia? Quote
Guest ritariässä Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 riippuu siitä onko vasen vai oikeekätinen Quote
Guest juse Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 GERMANLOOK.com omaa hyvät ja simppelit projektisivut. Helppo päivittää ja nopee selata. Itse tykkään ainakin vertailla speksejä, mutta miksei tarkemmatkin kuvaukset kiinnostaisi. Mä tuon tän tänne näin omalelupäivänä: http://www.germanlook.com/Html/MembersR ... ?RideID=87 J. Quote
mikan Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 jusen kuplasta voi tulla aikamoisen näköinen. 03:n tuulilasi ja pre67:n etu ja takapää. Kukin tyylillään... t. Mika Quote
Guest juse Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 jusen kuplasta voi tulla aikamoisen näköinen. 03:n tuulilasi ja pre67:n etu ja takapää. Kukin tyylillään... t. Mika Liian moni vakuutteli mulle että "niin ei voi tehdä"... ...se on kun heittäisi bensaa liekkeihin kun on tekemisissä meikäläisen kanssa... IhanMahotonJuse Quote
-tipi- Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Tulee varmaan pullistamaan harrastelijoiden silmiä: Mikä toi on?!?!? Melko persoonallisesti olet ratkaissut myös tuon etuluukun vaihdon, kun et ole pelkästää tyytynyt istuttamaan pitkää luukkua orkkiksen tilalle. Quote
Guest Kimmo Ovaska Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Tulee varmaan pullistamaan harrastelijoiden silmiä: Mikä toi on?!?!? Pullistaa jo keskeneräisenäkin... :D Quote
Guest juse Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Melko persoonallisesti olet ratkaissut myös tuon etuluukun vaihdon, kun et ole pelkästää tyytynyt istuttamaan pitkää luukkua orkkiksen tilalle. Luukun suora vaihto ei olisi ollut mahdollista, monestakin syystä. Uskokaa pois; kyllä tätä funtsittiin ennenkuin laikka alkoi soimaan... J. "Tahrikaa housunne Volkkarifundamentalistit!" Quote
Tuomo Lehmikangas Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Melko persoonallisesti olet ratkaissut myös tuon etuluukun vaihdon, kun et ole pelkästää tyytynyt istuttamaan pitkää luukkua orkkiksen tilalle. Luukun suora vaihto ei olisi ollut mahdollista, monestakin syystä. Uskokaa pois; kyllä tätä funtsittiin ennenkuin laikka alkoi soimaan... J. "Tahrikaa housunne Volkkarifundamentalistit!" Jep. Itsekin kokeillut 1302:n tavaratilan päälle 1200/1300 luukkua, mutta on siinä niin iso ero että kyllä sovittaminen vaatii hommaa. Onnea projektiin. Quote
Guest ritariässä Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 etelä-afrikassa 70-luvulla volkkarin tehdas valmisti oikeesti sellaista kuplaa jossa alusta vanha 5-pulttinen ja sen päällä kori jossa tuulilasi 1303 mallista, mut keulapellit 68-> vääntösauvallisesta! Quote
Rofa.com Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Tuleeks tähän nyt sitte 5-pulttijako vai 6-pulttijako. Quote
Guest juse Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Tuleeks tähän nyt sitte 5-pulttijako vai 6-pulttijako. Eteen tulee Formulatyyppiset napamutterit ja taakse telaketjut. Etupenkiksi Pormestarisohva ja taakse muksuille pallomeri. Moottoriksi olen kaavaillut kulliSaapin V4:sta jossa pakosarjana customoitu vetopasuuna. Imupuolen hoitaa naapurin kissan suolisto jonka valoin epoksilla imareiden laippoihin... PapaJ. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.