Guest Petri.Partiainen Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 tarvis vinkkejä/neuvoja tuon tiivisteen asennukseen. Voiko tiivisteen liimata esim. sikamassa tms. vai jollain muulla tavalla? entä pulttien reikien teko? nahkapaskalla reijät sitten ku tiiviste on kiinntetty pohjalevyyn? Quote Link to comment
Ketsa Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Ei tietoa siitä mikä on oikea tapa, mutta itse olen sovitellut puristimien avulla pätkän tiivistettä pohjalevylle, maalitussilla merkannut reiät, irroittanut tiivisteen, nahkapaskalla reiät, tehdyistä rei-ist- pulteilla kiinni (iso prikka yläpuolelle) ja uusi kierros, eli taassa pätkä kiinni puristimilla, jne. Napoleonin hatun päältä olen tiivarin joskus laittanut parilla popparilla kiinni, mutta jos korin pystyy laskemaan esim. taljalla, niin onnistuu ilmankin. Etukäteen en ole sikaa laittanut, mutta jälkikäteen olen kulmat sillä varmistanut. Quote Link to comment
Kurre Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Eikös tehtaalla toi oo naulattu paikoilleen? Quote Link to comment
Tanhis Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Eiköhän se nyt kumminkin olisi fiksua liimata kiinni ja korin asennuksessa vaikka talkita että pääsee asettumaan kunnolla ilman kanittamista. Quote Link to comment
Recommended Posts