sleepercooler Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 (edited) Nonniin, Tallista löytyy kyllä kyseinen töökalu, epäluotettava sellainen, ja tarkoitus olis ruveta kasaamaan moottoria, ja tarvitsisin laadukkaan momenttiavaimen harrastus käyttöön. Sellainen hinta/laatu kalu Momenttialue sais olla 2-.......... 200 , pitäis olla vissiin 2 eri avainta... Edited March 20, 2015 by sleepercooler Quote Link to comment
Roope Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 (edited) Tälläinen on ollut mulla ammattikäytössä aktiivisesti nyt 3v, ja tarkistellut parikertaa vuodessa tarkkuuden ja ei ole muuttunut. siis tuo 10-100nm versio http://tuotteet.etra.fi/fi/g20479416/bahco-7451--momenttiavain-38 Olen myös käyttänyt snap onin digitaalisia mutta itse en näe mitään hyötyä niistä harraste käytössä. Edited March 20, 2015 by Roope Quote Link to comment
Ketsa Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 Samanlainen Bahco mulla tallissa ja on kyllä uskottavan oloinen kapistus. Quote Link to comment
sleepercooler Posted March 20, 2015 Author Share Posted March 20, 2015 Tsiikgasin silmä kovana iipeistä Hazet:in avaimia, mielestäni ihan kohtuu hinnalla tulis Suomeen. Quote Link to comment
Guest a-p Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Itselle riittää hyvin Bilteman momenttiavain, pärjäsi jossain tm-testissä hyvin. Quote Link to comment
peruskallio Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Stahlwillen avaimet itsellä, ei tarvitse muistaa nollata käytön jälkeen. Lisäksi saa vedettyä vasenkätiset kierteetkin momenttiin. Painiskelin hankinnan kanssa ja kaverin sanat saivat ostamaan: olet (olin silloin) vielä niin nuori että maksavat itsensä kyllä takaisin Quote Link to comment
Recommended Posts