jarmo juurikka Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 (edited) Onko tällä eroa kestävyyden tai minkään muun suhteen käyttääkö sylinteri putken alla koroke rengasta vai kanteen laitettavaa teräsrengasta. Jamppa Edited April 11, 2015 by jarmo juurikka Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Yläpäässä tulee tuplamäärä tiivistepintoja, joiden kestettävä palopaine. Tuosta syystä itte laitan noi lohkon puolelle. Saa olla toki erimieltä. Mutta sitten haluan perustelut :) Quote Link to comment
Guest htracing Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Ollut sylinterin ylä että alapäässä ja pelaa kumminkin. yläpäässä käyttänyt kupari sekä rautasta rikkaa, eikä ollut vuotoja kummallakaan. Itse suosittelen yläpäätä sen takia, että jos on varsinkin ohutseinämäinen putki, niin ei uppoa putki, niin helposti kanteen.. vaikka kävis vähän kuumempanakin. Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted April 11, 2015 Author Share Posted April 11, 2015 (edited) OK, kiitos mielipiteistä, minäki olen vaan käyttänyt alapään renkaita ja ajatellut alapäällä :) Mutta voisvälillä laittaa yläpään renkaat niin mäntä olisi eri kohdassa suheteessä sylenteriputkeen ylökuolokohdassaan. Ja mitä tästä olisi hyötyä niin käytetyssä putkimäntä satsissa kulutus kohta tulisi pikkuisen erikohtaan, Sitä en tiedä onko tästä mitään hyötyä. Edited April 11, 2015 by jarmo juurikka Quote Link to comment
tolvana Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Joutuskos ne renkaat kiipeemään siltä kuluneelta alueelta pois joka kierroksella? Luulis ton käyvän ylimmäistä rengasta hatuttamaan. Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted April 11, 2015 Author Share Posted April 11, 2015 Juu millin verran, mutta on hoonatut putket. Quote Link to comment
Ketsa Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Ylös vai alas... Itse laittaisin suht vakioon koneeseen sen mukaan, että dekkikorkeus osuisi kohtuu hyvin 1,5 millin seudulle. Virikoneessa pysyttelisin Valtosen linjalla. Quote Link to comment
ARTO Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 En osaa perustella, mutta jos wassereissa ei ole yläprikan kanssa ongelmia useidenkaan 100tkm matkalla, rakenne toimii jos ei ole heikkona lenkkinä notkuvia/taipuvia/joustavia pultteja/tasopintoja. 1 Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted April 12, 2015 Author Share Posted April 12, 2015 (edited) Juu tämä on vielä mietinnässä, moottori on pikkasen piristetty puristus suhde jää alle kympin kuitenkin. Mutta totta se on että tulee yksi mahdolinen vuotokohta lissää taas toisaalta 88 putkisarjassa on ohut seinämä joka voi painua kanteen. Edited April 12, 2015 by jarmo juurikka Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.