Jump to content

madalletut pallonivelet


Recommended Posts

Posted

paljonko pitää madaltaa jotta noita pitäisi käyttää..??? droppiakselit on tilattu ja sillonhan nivelien liikerata pysyy normaalina...ja säätöakseli tulee myös...niin silloinhan droppiakselit hiukan "lieventää" nivelien väärää asentoa...eikös..??

Guest Mika Raussi
Posted

Droppiolilla ei tarttee tehä mitään, mutta jos paat säätöakselilla tontiin, niin jossain vaiheessa rupee tarviimaan pitkäliikkeisiä palloja ja lyhvempiä iskareita. Keiteleen Koneessa ainakin aikasemmin sais iskunvaimenninta, jossa piisas liikerata sen mitä säätöakseli liikku. Jonkinverran helpompaa kun ei tarttee joka kevät iskareita vaihtaa.

Guest Raggare
Posted

millasii iskarei peräpäähän kandee tunkee ku pitää saaha tonttii

Posted

Kyllä varmasti on jos vaikka 2 pykälää tiputat = vähennät vääntösauvan jännitystä,varmasti on löysempi -> karsee ajaa. 1pykäläkin jo vaikuttaa.

Säädettävillä ei niinkään paljoa vaikutusta tuskin en ole kokeillut niitä.

Posted

taakse aikas mataliin nissan vaneten iskarit,muistaakseni jotain 81-89?Mun paksutolpassa o tollaset takana ja o just hyvät.Ovat vielä kaasusemmoset.

Posted

Joo totta, tukevuutta pitää olla aikalailla takaiskarissa. KYBin GR2:kin (Keiteleen koneen kauppaama kaasuiskar) tuntuu liian lössölle matalassa persiissä. Mut ei nuo vakioiskarit vielä pohjaa vaikka laittas jousilatan sitä topparia vasten. En siis puhu pohjaanlyöntikumista!

 

Eri asia tietysti jos Raggarella on aikomus vielä laikata jousilattaan sopivaa aukkoo topparin kohdalle, että menis vieläkin matalemmaks. Tuolloin kampperit alkaa varmaanki lähennellä 45 astetta ;)

Guest Raggare
Posted

pitää ny kahtoo, tuolla kolmella ku rupee nuo lootan rojut kulumaan aika vauhilla, puhumattakaan renkaista, notta varmaan joku ~2 ajoon ja ~3 elvistelyyn, mutta silti kiva jossei ihan pauku iskarit pohjaan.

Guest ritariässä
Posted

jos kybit oltava, laittakaa suoraan gas a justit, eivät oo iskareiksi enää löysät, mut älkää eteen laittako ellette rata-autoo haluu.

Guest Toheltaja
Posted

mie ostin opel ascona takaiskarit ->66 kuplaan eteen, notta meni alasilmukan reikää muistaakseni millillä suurentamalla bolt on, ja riittää sen mitä saa madallettua että auton pohja on hiekkaa vasten.

Posted
millasii iskarei peräpäähän kandee tunkee ku pitää saaha tonttii

 

Mä laitoin saabin (99 muistaakseni) eteen tarkotetut kaasut.

 

Kyllä varmasti on jos vaikka 2 pykälää tiputat = vähennät vääntösauvan jännitystä

 

Mihis se vääntösauvan jäykkyys siitä muuttuu?

Posted

Kyllähän se löystyy kun latan esijännitystä muutetaan vähemmäksi. Mulla ainakin takapään jousitus tuli veltommaksi ja kun nosti takas ylemmäs niin jäykistyi jonkin verran. Tai sitten luulen vain niin ?

Posted

Ei se mun mielestä normaalikorkeudessakaan stopparia vastaan ole.

 

Eikös z-barilla varustettu pitäis olla jopa jäykempi madallettuna.

Guest Raggare
Posted

joksa, olethan huomannut että kilo lyijyä painaa enemmän ku kilo höyheniä. semmosta se vaan on fysiikka :--)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...