hanski. Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 paljonko pitää madaltaa jotta noita pitäisi käyttää..??? droppiakselit on tilattu ja sillonhan nivelien liikerata pysyy normaalina...ja säätöakseli tulee myös...niin silloinhan droppiakselit hiukan "lieventää" nivelien väärää asentoa...eikös..?? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 tuskin tarvitsee erikoispalloja. Quote Link to comment
hanski. Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 missäs kohtaa iskarit sitten pitää vaihtaa lyhyempiin...??? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Droppiolilla ei tarttee tehä mitään, mutta jos paat säätöakselilla tontiin, niin jossain vaiheessa rupee tarviimaan pitkäliikkeisiä palloja ja lyhvempiä iskareita. Keiteleen Koneessa ainakin aikasemmin sais iskunvaimenninta, jossa piisas liikerata sen mitä säätöakseli liikku. Jonkinverran helpompaa kun ei tarttee joka kevät iskareita vaihtaa. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 millasii iskarei peräpäähän kandee tunkee ku pitää saaha tonttii Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 millasii iskarei peräpäähän kandee tunkee ku pitää saaha tonttii katselin paikallisesta tarvikeputkasta peräkärryn tarvikeiskareita, näyttivät aikas lyhkäsiltä. täytyy käydä mittaamassa. Quote Link to comment
Racing Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Kannattaa vain laittaa pirun jäykät koska kun perä on matalalla niin jousitus on myöskin tosi löysä jos on booreista kaikki laskettu. Quote Link to comment
hanski. Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 mulla on takana sellaset säädettävät latikat...mites niiden kanssa sitten se jäykkyys menee...??? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 ei kai se sen löysempi oo ku vakionakaan Quote Link to comment
Racing Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Kyllä varmasti on jos vaikka 2 pykälää tiputat = vähennät vääntösauvan jännitystä,varmasti on löysempi -> karsee ajaa. 1pykäläkin jo vaikuttaa. Säädettävillä ei niinkään paljoa vaikutusta tuskin en ole kokeillut niitä. Quote Link to comment
Sakke Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 taakse aikas mataliin nissan vaneten iskarit,muistaakseni jotain 81-89?Mun paksutolpassa o tollaset takana ja o just hyvät.Ovat vielä kaasusemmoset. Quote Link to comment
Sami P. Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Joo totta, tukevuutta pitää olla aikalailla takaiskarissa. KYBin GR2:kin (Keiteleen koneen kauppaama kaasuiskar) tuntuu liian lössölle matalassa persiissä. Mut ei nuo vakioiskarit vielä pohjaa vaikka laittas jousilatan sitä topparia vasten. En siis puhu pohjaanlyöntikumista! Eri asia tietysti jos Raggarella on aikomus vielä laikata jousilattaan sopivaa aukkoo topparin kohdalle, että menis vieläkin matalemmaks. Tuolloin kampperit alkaa varmaanki lähennellä 45 astetta ;) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 pitää ny kahtoo, tuolla kolmella ku rupee nuo lootan rojut kulumaan aika vauhilla, puhumattakaan renkaista, notta varmaan joku ~2 ajoon ja ~3 elvistelyyn, mutta silti kiva jossei ihan pauku iskarit pohjaan. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 jos kybit oltava, laittakaa suoraan gas a justit, eivät oo iskareiksi enää löysät, mut älkää eteen laittako ellette rata-autoo haluu. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 mie ostin opel ascona takaiskarit ->66 kuplaan eteen, notta meni alasilmukan reikää muistaakseni millillä suurentamalla bolt on, ja riittää sen mitä saa madallettua että auton pohja on hiekkaa vasten. Quote Link to comment
joksa Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 millasii iskarei peräpäähän kandee tunkee ku pitää saaha tonttii Mä laitoin saabin (99 muistaakseni) eteen tarkotetut kaasut. Kyllä varmasti on jos vaikka 2 pykälää tiputat = vähennät vääntösauvan jännitystä Mihis se vääntösauvan jäykkyys siitä muuttuu? Quote Link to comment
Racing Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Kyllähän se löystyy kun latan esijännitystä muutetaan vähemmäksi. Mulla ainakin takapään jousitus tuli veltommaksi ja kun nosti takas ylemmäs niin jäykistyi jonkin verran. Tai sitten luulen vain niin ? Quote Link to comment
joksa Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Ei se mun mielestä normaalikorkeudessakaan stopparia vastaan ole. Eikös z-barilla varustettu pitäis olla jopa jäykempi madallettuna. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 joksa, olethan huomannut että kilo lyijyä painaa enemmän ku kilo höyheniä. semmosta se vaan on fysiikka :--) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.