Jump to content

sulake palaa heti


Recommended Posts

Omasta yläasteesta nyk. (yläkoulusta) on jo yli 25 vuotta aikaa, mutta onneksi on internet. Onhan se tietty ymmärrettävää, että tuossa iässä kiinnostukset kohteet on jossain muualla kuin opinnoissa. Ei nämä oikeasti ole monimutkaisia juttuja, jos on hiukka halua asiaan perehtyä. Mainittu autonkorjaaja kuulostaa lähinnä sellaiselta, että hän saa juuri ja juuri oikeakätisen pultin auki ja kiinni, jolle ei luota omaa autoaan huollettavaksi jättää. Tosin totuus lienee kaupallinen, jarrujen tai kokonaisten pyörännapojen vaihdossa pääsee paljon paremmille tuntiansioille, kuin vanhojen romujen mystisten sähkövikojen etsimisellä.

  • Like 2
Link to comment

Mainittu autonkorjaaja kuulostaa lähinnä sellaiselta, että hän saa juuri ja juuri oikeakätisen pultin auki ja kiinni, jolle ei luota omaa autoaan huollettavaksi jättää.

Ne on eri miehet jotka pyörittelee pultteja ja on hyviä siinä. Ihmisillä on erilaisia vahvuuksia.

Enemmän epäilyttäisi jättää jarruja korjattavaksi jollekin milliampeeri-miehelle... Tiedän kun olen itse semmonen  ;)

  • Like 1
Link to comment

Ne on eri miehet jotka pyörittelee pultteja ja on hyviä siinä. Ihmisillä on erilaisia vahvuuksia.

Enemmän epäilyttäisi jättää jarruja korjattavaksi jollekin milliampeeri-miehelle... Tiedän kun olen itse semmonen  ;)

Aivan totta. Jokaisella on vahvuudet.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...