Jump to content

Mielenkiintoista...


Recommended Posts

Posted

Kertokaas viisaammat, et missä vika, kun olin äskön säätämässä kuplan seoksia perstuntumalla ja otin pienen koeajon, toimi ihan hyvin mitä nyt tyhjäkäyntiongelmia, mut olen ajatellut et tyhjäkäyntiongelmat johtuu juurikin noista seoksista jotka on ihan päin honkia.. No, ajoin auton takas pihaan koelenkin jälkeen ja koitin hiukan vielä säätää seoksia mut en mitään hirveesti ja laitoin uudestaan käymään, ni nyt pröpötti ja paukkui, ja keräsi kierroksia tosi huonosti(mitä ei siis koeajolla tehnyt). Ihan ku olis käynyt vajailla pytyillä... Mikä neuvoksi? koneeseen on vaihdettu Bosch 009-jakaja, sytytyspiuhat, tulpat, öljyt, öljynsuodatin ja letkut..siis melkeinpä kaikki mitä ulkopuolelta löytyy. Kaasariin on vaihdettu neulaventtiili. Sytkä on säädetty lopputalven aikana. Kone on 1635cc, yhdellä Dellorton drla 40mm kaasarilla.

Posted

Jep, kävinkin nyt hakemassa tollasen FMI:n seossuhdemittarin, tarttee vaan hitsata vielä tuo prikka putkeen ni pääsee säätelemään seoksia..

Posted
Jep, kävinkin nyt hakemassa tollasen FMI:n seossuhdemittarin, tarttee vaan hitsata vielä tuo prikka putkeen ni pääsee säätelemään seoksia..

 

Paljonkos kustansi...????

Ite aattelin samanlaista...

Posted

Juu 200e maksoi ja sain kaupan päälle 2,5 metrisen jatkojohdon, kun kerta kuplaan on tulossa. :) Jep Timo, soittelen..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...