PetriH Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 (edited) Miten tuo typ 3 puhallin lähtee tuosta ehjänä irti? Tuossa keskellähän on 2 reikää, joissa saattaa olla kierteet? Onko näin ja minkähän kokoiset mahtaa olla jos on? Edited December 16, 2016 by PetriH Quote
Guest jazi Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Oliko se niin että kierrät niistä pultit runkoa päin niin työntävät sen ulos. Oliko se 8 vai 10mm? Quote
pavel Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Reijät on ulosvetäjää varten, muistaakseni M6. Jos kierrät pultit reijistä läpi, niin rikot puhallinkopan! Quote
Tanhis Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Pulteilla reijistä läpi kiertämällä itse olen ulos ottanut.jos oiken fiiniksi rupee niin tekee lattaraudasta tms ulosvetäjän joka kiinnittyy niihin kahteen reikään ja painaa kampuraa vasten ulos. Quote
-tipi- Posted December 17, 2016 Posted December 17, 2016 (edited) Pavel on oikeassa, jos painat pulteilla läpi, puhallinkoppa halkeaa. Bilteman ulosvetäjällä 20352 lähtee, voi tarvita pitempiä M8-pultteja kuin mitä siinä mukana tulee. Minä pidän myös pultin kampuran päässä suojaamassa kierteitä, ja painan sitä vasten. Edited December 17, 2016 by -tipi- Quote
Tanhis Posted December 17, 2016 Posted December 17, 2016 Ilmeisesti itsellä käynyt sit vaan mäihä kun en koppaa ole halki saanut. Ja onham ulosvetäjä aina fiksumpi Quote
PetriH Posted December 17, 2016 Author Posted December 17, 2016 Kiitokset vastaajille, eiköhän näillä ohjeilla tuon irroitus onnistu. Quote
Guest jazi Posted December 17, 2016 Posted December 17, 2016 Se varmaan riippuu miten piukassa pyörä on. Saisko sinne takapuolelle ujutettua esim. latikan pätkät, jotta voima jakautuisi tasaisemmin? Taitaa ulosvetäjä olla helpoin? Quote
PetriH Posted December 17, 2016 Author Posted December 17, 2016 Tein tommosen ulosvetäjän niin lähti helposti. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.