Jump to content

Kiinnityspultti ja dog house


Guest Janne S

Recommended Posts

Guest Janne S

Oisko tietäjillä vinkkejä miten saa parhaiten doghousen puoleisen koneen kiinnityspultin kiinni? On vähän tilan kanssa ongelmia. Kori on -66.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Mie oon käyttäny 1/2 tuuman räikkää ja muistaakseni jopa kolmea jatkoa. Siten kuitenkin, että räikkä on siellä vaihdelaatikon etupään kohilla.

Link to comment
Guest Raggare

siellä pitäs olla se plugi mis o jengat. ikäänkuin mutteri, ettei tartte kiristää ku sieltä lootan puolelta.

tosin vw harrastajahan on tunnetusi gynekologian alkeet käyny ni näppärät sormet(/joku lenkki..) pitää jotenki kiinni mutterii ku toinen saa ruuvailtuu sen pultin kii, taikka voihan se vaikka jollain liimailla siihen :D

ja vielä parhautta on se kun lootassa on pultille sopiva kolo, ettei se pääsis pyörii ku konehuoneesta kiristetään mutteri vanhan puhallikopan kanssa..

Link to comment
Guest Metu2

Sama vika rahikaisella,meinasin porata reijän pikkasen isommaks ja sit siihe sellane vanhasta lohkosta otettu jenka holkki ja liimaa väliin jos ei muuten kestä.Siinä jenka holkissa on näköjääm booritus,pitänee mitata millasella terällä uskaltaa porata jahka tönäri löytyy.

Link to comment

Kerran tai pari olen laittanut kyseisen pultin kiinni koneeseen, jossa oli doghouse-koppa ja lohkossa pelkkä reikä, ei kierrettä, eli ei-doghouse-lohko. Kyllä se sinne menee vaikka vaikeeta onkin ja ahdas paikka. Ite en ainakaan ajelisi moottori kolmella pultilla kiinni =)

Link to comment
tosin vw harrastajahan on tunnetusi gynekologian alkeet käyny ni näppärät sormet(/joku lenkki..) pitää jotenki kiinni mutterii ku toinen saa ruuvailtuu sen pultin kii, taikka voihan se vaikka jollain liimailla siihen :D

 

Mites sen nyt Rag oli sillon kun mun pommiin mosaa laitettiin, kumman herkät kätöset oli siellä tiukassa kolossa ja kumpi oli alla selällään..?

 

Joka tapauksessa yksistään on vähintään vittumaista rykiä tuota pulttia paikoilleen jos sitä plugia ei tosiaan oo vaan on vaan reikä lohkossa. Eli parasta kun liimaa mutteriin prikan kiinni ja toinen työntää laatikon puolelta pultin juuri ja juuri läpi ja toinen hollaa näppärin sormin mutterin kohdalleen siihen päähän. Sitten pultista pyörittäen pistää jengalle ja kiristää vaikka just pikällä jatkovarrella ulkopuolelta kun toinen pitää vastaan avaimella konehuoneesta.

 

Kannattaa se pultti ja mutteri hyvin herkistellä ettei yhtään kakistele jengalle lähtöä, hioo vaikka pikkusen väljäksi kierteen ihan alusta.

Link to comment
Guest Metu2

No ite otin koneen pois tossa viikko sitte, oli aika kokemus ku 3 pulttia meni iha hyvin mut sit rupesin katteleen että ei perr mut lähtihä se 4 pulttikin sieltä alta sitte ku varsia löyty (ekakertalainen)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...