Jump to content

Suojaputket vuotaa

Recommended Posts

Posted

Scatin jousijännitteiset suojaputket vuotaa kansien päästä (CB 044) enemmän kuin mikään mulla ikinä. Tangot kulkevat koskematta putkiin, siitä ei tällä kertaa ole kyse. Millä ootte saaneet nää pitämään, en voi olla ainoa joka on tähän törmännyt. Erilainen tiiviste? Jonkun muun tyyppinen tiiviste (o-rengas?) Mitään tiivistysmömmöä en haluaisi tässä käyttää.

Posted

Mä olen noista heitellyt alkuperäiset tiivisteet roskiin ja vaihtanut tilalle pehmeämmät valkoiset silikonikumiset tiivisteet, näillä on pitäneet melko hyvin.

Posted

Mä olen noista heitellyt alkuperäiset tiivisteet roskiin ja vaihtanut tilalle pehmeämmät valkoiset silikonikumiset tiivisteet, näillä on pitäneet melko hyvin.

Valkoiset silikoniset toimeet myös minulla.

Posted

oisko vika tässä? noi tilkkeiden alle tulevat "prikat" on aika luokattomat. toinen reuna 1,7mm ja toinen 2,2

lisäksi toinen puoli on pyöreä, toinen "sileä" mutta sileällä puolella on jotain koneistusjälkiä joten pinta on epätasainen....

post-5-0-00470600-1494068248_thumb.jpg