jarmo juurikka Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 (edited) Moro, Vaatiko kuplan simpukan öljyn lisäys simpukan kannen irrtoituksen, vai saako siihen jotakin kautta lisättyä ? Oliko kennelläkään räjäytys kuvaa ? Jamppa Edited July 20, 2017 by jarmo juurikka Quote Link to comment
jarkki86 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Ei tarvihe purkaa. Siinä simpukan keskilinjalla pitäisi olla kaksi kumitulppaa josta saa lisättyä. Quote Link to comment
hpa Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Simpukan kannen pultit kannataa kiristää ennen öljyn lisäystä. Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Ok kiitos vinkeistä Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Vaseliiniahan sinne pitäisi laittaa, mutta se ei ole ihan helppoa. Itse olen laittanut vaihteistoöljyä. Kannattaa puhtaalla tikulla törkkiä täyttöreiästä, kun se näyttää olevan ääriään myöden täynnä. Törkkimisen jälkeen sinne mahtuu taas lisää. Kun itse eilen tämän tein, niin useamman kerran sai törkkiä, ennen kuin oli oikeasti täynnä. Riittävä voitelu pidentää kummasti näiden elinikää. 1 Quote Link to comment
metake Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Vaseliiniahan sinne pitäisi laittaa, mutta se ei ole ihan helppoa. Itse olen laittanut vaihteistoöljyä. Paitsi tehtaan korjauskäsikirjan mukaan. Siinä sanotaan jotta vaihteistoöljyä, joten ei kovin paljon ole pieleen mennyt :) Quote Link to comment
Recommended Posts