Tuomo Lehmikangas Posted August 22, 2018 Author Share Posted August 22, 2018 Arpoja oli kahta mallia. Autoarpa ja perinteinen. Auton voittajalle luvattiin ilmoittaa henkilökohtaisesti mikäli ei olisi paikalla. Mutta voittaja oli paikalla ja asia hoitui. Perinteiset arvat menee niin, että mikäli kukaan ei paikanpäällä ilmoita voittoarvan haltijaksi, odotellaan hetki ja otetaan uusi arpa. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 22, 2018 Author Share Posted August 22, 2018 (edited) Arpajaisissa sattui muuten sellainen pieni erhe, että järjestäjät luovutti laatikollisen taskulamppuja yhdelle voittajalle. Nämähän olisi ollut hyvä jakaa useampaan, mutta sattuuhan sitä. Jos onnellinen lamppujen omistaja sattuu tuntemaan kuka sai vuosi sitten vastaavasti laatikollisen aurinkolaseja, niin vaihtakaa vaikka muutamat.. Pahoittelut tästä. Edited August 22, 2018 by Tuomo Lehmikangas 5 Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 25, 2018 Share Posted August 25, 2018 (edited) Rakkauddenkauhakuormaaja kuittaa että olipa ihana reissu ku neitokin oli ihan innoissaan.. Eka kertaa retkellä.. Oottelee jo vuoden päähän reissua.. Piti jo hätääntyä että eihän joka retkelle änkee. Onneks todistusta liitteessä on että ei ehkä joka kerta pääse mukaan.. Mutta ihana reissu oli silti kuulemma.. EIT: Tuolla todistuksella saa ihan rauhassa ajella ens kesänäkin.. Edited August 25, 2018 by Urbantoy 5 2 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 26, 2018 Share Posted August 26, 2018 Hyvä, että teidän perheessä VW asiat ovat pitkäaikaisen volkkaristin käsissä. Quote Link to comment
Geronimo Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 (edited) Kesäkauden päätäjäiset 2018. Cruising alkaa, aikasen paljon autoja liikenteessä 👍 Vai loppuko limsat jo kaikilta 🤣 Edited August 27, 2018 by Geronimo 6 Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 28, 2018 Author Share Posted August 28, 2018 Olihan niitä autoja cruisingissa. Eipä tullut laskettua, mutta varmaan joku kertoo... Tuota Urbantoyn lappua tihrustin edellä. Vaikka ei nyt varsinaiseen Kesäkauden Päättäjäisiin kuulukaan, niin eikö siinä ole nyt väärä allekirjoitus? Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 (edited) 1 hour ago, Tuomo Lehmikangas said: Olihan niitä autoja cruisingissa. Eipä tullut laskettua, mutta varmaan joku kertoo... Tuota Urbantoyn lappua tihrustin edellä. Vaikka ei nyt varsinaiseen Kesäkauden Päättäjäisiin kuulukaan, niin eikö siinä ole nyt väärä allekirjoitus? Ei ole, ihan oikea se on.. tyttönimen ja toisen nimen sekoitus kait sen on, mulle riitti se, ite se sen kirjoitti.. Mutta pääasia että allekirjoitti vapauden retkeilyyn MaitoValaalla.. Tossa ku oltiin tunnettu se noin kuukausi, niin heti piti tehdä peli selväksi, että jos uit mun elämään niin mulla on myös toinen uintilaite.. ettei tule mustasukkadraamaa.. Edited August 28, 2018 by Urbantoy Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 29, 2018 Author Share Posted August 29, 2018 Cruisingin lähtövideolta olin laskevinani: Kuplat, pakasutolpat: 7 kpl Kuplat, ohuttolpat: 22 Kakkostyypit, junis: 7 Kakkostyypit, pallo: 4 Kakkostyypit, tölkki: 2 Kolmostyypit: 5 Muut, 6. ------------------- Yhteensä 53 kpl. Melko varmasti ainakin jotain meni väärin, mutta siellä suunnalla. Quote Link to comment
jarska1 Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 12 hours ago, Tuomo Lehmikangas said: Cruisingin lähtövideolta olin laskevinani: Kuplat, pakasutolpat: 7 kpl Kuplat, ohuttolpat: 22 Kakkostyypit, junis: 7 Kakkostyypit, pallo: 4 Kakkostyypit, tölkki: 2 Kolmostyypit: 5 Muut, 6. ------------------- Yhteensä 53 kpl. Melko varmasti ainakin jotain meni väärin, mutta siellä suunnalla. 54 autoo oli vävy laskenut kylältä. Muutama pyöräytti liikenneympyrästä kauppaan ja abc:n pihaan tuli 51 autoo. Quote Link to comment
Recommended Posts