hanski. Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 typ 3 tuulilaseja on saatavana vm 62-73 1500,1600 tl... eli yksi ja sama koko pitäisi olla sopiva kaikkiin vuosimalleihin...mutta näin ei kuitenkaan taida olla!!!! on ilmeisesti kahta eri kokoa olemassa...uudempaan ja vanhempaan..??? ja nyt tarvittaisiin harrastajien apuja, missä menee vuosimallirajat...ja jos joku on juuri vaihtanut laseja TYP 3 niin vanhan lasin mittoja tarvitaan... että jatkossa saadaan sopivia laseja vw harrastajille.... kiitän!!! Quote Link to comment
Kape77 Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Saiko siitä ruotsissa hajonneesta otettua mittoja? Quote Link to comment
hanski. Posted June 17, 2006 Author Share Posted June 17, 2006 hiukan hajallahan tuo oli, ihan tarkkoja mittoja ei saanut...mutta sen verran kuitenkin että todettiin ero olevan niin korkeudessa kuin pituudessakin... Quote Link to comment
-tipi- Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Mulla on noita orkkislaseja irrallaan pari kipaletta, varmaankin kuuskytlukusia. En pääse mittailemaan kuin vasta Juhannuksena. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Mittasin yhdestä irrallaanolevasta, jonka olen hankkinut -66:een kolmostyyppiin, eli pitäisi olla se pienempi lasi ( toivottavasti ) Mitat jollakin tarkkuudella: Korkeus keskeltä lasia 493 mm, leveys yläreunasta ennen kulmapyöristyksiä 1185 mm, alareunasta ennen kulmapyöristyksiä 1330 mm. Mitat otettu lasin ulkopintaa pitkin. Quote Link to comment
hanski. Posted June 19, 2006 Author Share Posted June 19, 2006 eli tuo lasi ei ole ollut autossa kiinni..??? että mitenkä se sopii paikoilleen...??? Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Ei ole ollut kiinni. Minulla on tuo sama ongelma kolkissani, eli joku aikaisempi harrastaja on laittanut siihen tuon suuremman lasin ja ei istu hyvin. Siksi hankin uuden lasin ja tiivisteen. Samalla on tarkoitus vaihtaa myös kattoverhoilu. Kunhan joskus ehtii. Quote Link to comment
Recommended Posts